• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

برخی پروژه های نیمه کاره اموال مردم هستند که باید هر چه سریعتر به بهره برادری برسند

  • کد خبر : 80654
  • 05 شهریور 1399 - 8:16
برخی پروژه های نیمه کاره اموال مردم هستند که باید هر چه سریعتر به بهره برادری برسند

احمدحسین فلاحی گفت: بسیاری از طرح های عمرانی نیمه کاره مثل مسکن مهر، از اموال مردم بوده که باید هر چه سریعتر به بهره برادری برسند تا بیش از این معیشت خانواده ها را تحت تاثیر قرار ندهند. احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر […]

احمدحسین فلاحی گفت: بسیاری از طرح های عمرانی نیمه کاره مثل مسکن مهر، از اموال مردم بوده که باید هر چه سریعتر به بهره برادری برسند تا بیش از این معیشت خانواده ها را تحت تاثیر قرار ندهند.

احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: از کارهای عمرانی دوره های قبل نمایندگی و روند طی شدن آنها اطلاع دقیقی ندارم اما از زمانی که کار خود را شروع کرده ام در واقع به دنبال راه اندازی طرح های معطل مانده هستم.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه ها باید اهتمام جدی داشته باشند تا طرح ها سریعتر به بهره برادری برسند؛ چرا که خیلی از آن ها اموال مردم است؛ مثلا در بخش مسکن مهر خیلی از مشکلات، معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده که باید هر چه سریعتر رفع شود .

فلاحی با اشاره به پروژه های نیمه کاره عمرانی در سطح شهر افزود: باید سعی کنیم پروژه هایی که توجیه اقتصادی دارند و گره ای از مشکلات مردم را حل می کنند افتتاح کنیم و بعد از آن به دنبال تامین اعتبار باشیم تا در حداقل زمان اعلام شده به بهره برادری برسند .

انتهای پیام / آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80654
  • دیدگاه‌ها برای برخی پروژه های نیمه کاره اموال مردم هستند که باید هر چه سریعتر به بهره برادری برسند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.