• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

برخی نمایندگان بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند/ خبر آنلاین مستحق برخورد است

  • کد خبر : 19968
  • 22 شهریور 1398 - 9:21
برخی نمایندگان بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند/ خبر آنلاین مستحق برخورد است

عضو کمیسیون حقوقی مجلس، گفت: باید در برابر کسانی که هجمه هایی همچون موضوع دخترآبی را می سازند و به دست دشمن می سپارند ایستاد و بعضی از نمایندگان مجلس رویه را درست کنند و بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند. محمدعلی پورمختار،عضو کمیسیون حقوقی مجلس، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان […]

عضو کمیسیون حقوقی مجلس، گفت: باید در برابر کسانی که هجمه هایی همچون موضوع دخترآبی را می سازند و به دست دشمن می سپارند ایستاد و بعضی از نمایندگان مجلس رویه را درست کنند و بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند.

محمدعلی پورمختار،عضو کمیسیون حقوقی مجلس، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه عده ای سعی بر این داشتند تا موضوع دخترآبی را به یک پروژه ضد حقوق بشری علیه ایران تبدیل کنند گفت: متاسفانه بخش هایی از رسانه داخلی ما و کسانی که پشت این صحنه هستند از این موضوع علیه نظام  و قوه قضائیه سوءاستفاده کردند.

پورمختار، با اشاره بر اینکه محکومیت و رای برای این دختر صادر نشده بود افزود: با توضیحات پدر این دختر مشخص شد که او فردی دارای سابقه بیماری بوده و قطعا شناخت پدر دختر نسبت به افرادی که سنگ دختر را به سینه می زنند بیشتر است.

وی، با تاکید براینکه این اتفاق موضع گیری علیه قوه  قضائیه است تصریح کرد: وقتی دست دشمنان خالی شده و لو رفتند ممکن است حتی دست به جعل هم  بزنند و از اسامی دیگر حتی استفاده کنند تا بالاخره حرفشان به کرسی بنشیند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، با بیان اینکه امیدواریم  دستگاه های امنیتی و مخصوصا قوه قضائیه علیه این موضوع اقدام جدی کنند یادآور شد: باید در برابر کسانی که این هجمه ها را می سازند و به دست دشمن می سپارند ایستاد؛ سایت خبرآنلاین که اخبار کذب و نادرست داد مستحق برخورد است و یا باید حرفش را اثبات کند و یا اینکه  عذر خواهی کند.

پورمختار، با اشاره بر دفاع برخی نماینده های مجلس از موضع گیری های دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: دامن زدن نمایندگان بر شایعات را بر مبنی بی اطلاعی آنها می گذاریم اما حالا که مطلع شدند موضوع از چه قرار است باید رویه شان را اصلاح کنند و راه اشتباه را نروند.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس در پایان در پاسخ به اینکه آیا می توان توسط مجلس و براساس قوانین با نمایندگانی که بر شایعات دامن زدند برخورد کرد افزود: براساس مقررات مجلس می توان اتفاقات را گزارش کرد تا بعضی از نمایندگان مجلس رویه را درست کنند و بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند.

انتهای پیام/س

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=19968
  • دیدگاه‌ها برای برخی نمایندگان بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند/ خبر آنلاین مستحق برخورد است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.