• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

برخی می خواهند مقاومت مردم ایران را بشکنند/لزوم اولویت داشتن جهاد تبیین در حوزه و دانشگاه

  • کد خبر : 164165
  • 12 شهریور 1401 - 8:41
برخی می خواهند مقاومت مردم ایران را بشکنند/لزوم اولویت داشتن جهاد تبیین در حوزه و دانشگاه

سارا فلاحی گفت: با توجه به هجمه های دشمنان گام دوم انقلاب را باید با معرفت طی کنیم و در این راه جهاد تبیین باید اولویت اول ما در دانشگاه، حوزه ها و مراکز علمی باشد. به گزارش عصرهمدان؛ سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در یادواره […]

سارا فلاحی گفت: با توجه به هجمه های دشمنان گام دوم انقلاب را باید با معرفت طی کنیم و در این راه جهاد تبیین باید اولویت اول ما در دانشگاه، حوزه ها و مراکز علمی باشد.

به گزارش عصرهمدان؛ سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در یادواره ۸۸ بانوی شهید شهرستان نهاوند در مصلی این شهر گفت: نهاوند شهر دیار شهدای گرانقدر گروه ابوذر و شهر حاج میرزا محمد سلگی و شهر شهیده ترور شهید منیره سیف است که زندگی و راه و رسم این شهدا برای ما باید الگو باشد.

وی اظهار داشت: امروز بزنگاه تاریخی انقلاب اسلامی است و به زنان و مردانی که حقیقت انقلاب را درک کرده اند و معرفت دارند نیاز داریم که این معرفت را در زندگی شهدا می بینیم.

فلاحی افزود: جوانان و بانوان در بیانیه گام دوم انقلاب نقش اصلی را دارند و گام دوم انقلاب را باید با معرفت و بصیرت طی کنیم و باید بدانیم کار ما در چله دوم انقلاب بسیار سخت است.

نماینده مردم ایلام با بیان اینکه  امروز فصلی است که باید تلاش و روشنگری کنیم، گفت: امروز بعضی نسبت به اهداف شهدا و هویت انقلاب نادان هستند و دشمنان نیز در با تهاجم فرهنگی در حال شبهه پراکنی هستند و دارند کار می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان با فریب در حال بزک کردن دوران پهلوی هستند و این وظیفه همه ما است که با مطالعه و آگاهی بخشی در تاریخ قبل از انقلاب، جوانان را با واقعیت های دوران پهلوی آشنا کنیم.

فلاحی گفت: جهاد تبیین باید در تمام دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه و همه مراکز علمی و آموزشی ما جاری و اولویت اول را داشته باشد تا در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: نباید نسبت به خون شهدا خیانت کنیم و هرکسی مسئولیتی دارد باید در خدمت مردم و انقلاب باشد و با معرفت و بصیرت راه انقلاب را سپری کنیم و از شهدا و مدافعان حرم مایه نگذاریم.

وی افزود: داشتن بصیرت نکته مهم و اثر گذاری است که باید به آن توجه کنیم و برخی که نسبت فکری و فرهنگی با انقلاب ندارند نباید اجازه دهیم قدرت را در دست بگیرند چون آنها می خواهند مقاومت ملت ایران را در مقابل دشمنان بشکنند.

فلاحی بیان کرد: سرداران و فرماندهان دلاور ما مانند شهید سلیمانی و همدانی و حاج میرزا سلگی به این دلیل محبوب مردم بودند و نامی شدند که خودشان جلو تر از همه در وسط میدان بودند.

نماینده مردم ایلام در پایان گفت: مردم از ما مسئولین انتظار کار و تلاش دارند و باید با اتحاد و همدلی بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم و دیگر دوران حرف زدن گذشته و مردم منتظر عمل ما هستند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164165
  • دیدگاه‌ها برای برخی می خواهند مقاومت مردم ایران را بشکنند/لزوم اولویت داشتن جهاد تبیین در حوزه و دانشگاه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.