• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

برخورد با عوامل برگزارکننده ۲ مراسم عروسی در نهاوند

  • کد خبر : 78226
  • 12 مرداد 1399 - 9:19
برخورد با عوامل برگزارکننده ۲ مراسم عروسی در نهاوند

سیامک دانشور گفت: در راستای اجرای قانون و حفظ سلامت شهروندان با عوامل برگزاری دو مراسم عروسی در شهرستان نهاوند برخورد شد. سیامک دانشور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به الزام ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند مبنی بر رعایت دستورات بهداشتی و جلوگیری از ایجاد تجمع، […]

سیامک دانشور گفت: در راستای اجرای قانون و حفظ سلامت شهروندان با عوامل برگزاری دو مراسم عروسی در شهرستان نهاوند برخورد شد.

سیامک دانشور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به الزام ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند مبنی بر رعایت دستورات بهداشتی و جلوگیری از ایجاد تجمع، با عوامل برگزاری دو مراسم جشن عروسی در نهاوند برخورد قانونی شد.

وی افزود: برگزارکنندگان این مراسم که نسبت به تهدید سلامت عمومی بی‌تفاوت بوده در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری، مبارزه و کنترل ویروس کرونا و عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی با حضور بازرسان اعمال قانون شدند.

سرپرست بهداشت و درمان نهاوند افزود: گشت بازرسی با حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس مرکز بهداشت، پلیس اطلاعات نیروی انتظامی در شهرستان انجام می‌شود و در بازرسی از مناطق مختلف شهرستان متوجه برگزاری ۲ مراسم جشن عروسی در شهرک طالقانی و شهرک شهید حیدری نهاوند شده و از برگزاری مراسم آن‌ها جلوگیری شد.

وی بابیان مصوبات ستاد کرونا شهرستان در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اظهار داشت: هر اقدامی علیه سلامت و بهداشت عمومی بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم شناخته و مجازات را نیز تعیین نموده و حتی به مدت یک سال حبس دارد.

دانشور ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم که دستورات بهداشتی را رعایت کنند و در مراکز عمومی حتماً با ماسک تردد کنند و از برگزاری مراسمات عزا و عروسی خودداری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: طبق قانون هرکسی با برگزاری مراسمات عزا و عروسی که باعث ایجاد تجمع شود و با عدم رعایت دستورات بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر بیندازد؛ شبکه بهداشت و درمان شهرستان می‌تواند به‌عنوان شاکی از وی به مراجع قضایی شکایت کند.

وی در پایان گفت: حضور در تجمعات و مراسمات عروسی و ختم مهم‌ترین عامل ابتلای به کرونا در شهرستان نهاوند است که امیدواریم مردم به این موردتوجه ویژه‌ای داشته باشند.

طبق آخرین آمار اعلامی از طرف دانشگاه علوم پزشکی همدان در شهرستان نهاوند بیش از ۳۶۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۳۸ نفر نیز جان خود را ازدست‌داده‌اند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78226
  • دیدگاه‌ها برای برخورد با عوامل برگزارکننده ۲ مراسم عروسی در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.