• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

برای موفقیت ورزش استان باید با برنامه و منسجم حرکت کرد/ ضرورت توجه ویژه به بخش جوانان

  • کد خبر : 88643
  • 24 مهر 1399 - 8:45
برای موفقیت ورزش استان باید با برنامه و منسجم حرکت کرد/ ضرورت توجه ویژه به بخش جوانان

حمید سیفی گفت: برای موفقیت در ورزش استان نیازمند یک صدایی و با برنامه و منسجم حرکت کردن هستیم و توجه ویژه ای به بخش جوانان و مشکلات این حوزه خواهیم داشت. حمید سیفی، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم […]

حمید سیفی گفت: برای موفقیت در ورزش استان نیازمند یک صدایی و با برنامه و منسجم حرکت کردن هستیم و توجه ویژه ای به بخش جوانان و مشکلات این حوزه خواهیم داشت.

حمید سیفی، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم جوانان را به سمت خلاقیت، پیشرفت و ورزش سوق دهیم و این هدف مهم و توجه به مسائل جوانان از اولویت های استان است.

وی اظهار داشت: برنامه های اداره کل ورزش و جوانان برای همه استان در نظر گرفته شده است و تبعیضی در این بخش نداریم و سیاست های ورزش کشور را اگر به درستی انجام دهیم به موفقیت می رسیم.

مدیر کل ورزش جوانان استان همدان افزود: باید کارها و برنامه های مد نظر در دوره جدید اجرا، کنترل و نظارت شود و با درست انجام شدن کارها رو به پیشرفت حرکت می کنیم و در این مسیر باید یکصدا و منسجم باشیم تا موفق شویم.

با فعال تر شدن بخش ورزش بانوان جامعه ای سالم تر خواهیم داشت

وی گفت: علاوه بر ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و ورزش بانوان را داریم که خیلی مهم است و با فعال تر شدن این بخش بانوان در نهایت جامعه ای سالم خواهیم داشت.

سیفی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: دیگر بخش ما بحث جوانان است که مهم است و بحث اشتغال و ازدواج و همه اموری که یک جوان دغدغه دارد در این بخش باید با برنامه ریزی مدنظر باشد.

وی ادامه داد: در بخش جوانان می خواهیم کار زیاد انجام دهیم و در این زمینه برنامه های خوبی داریم و باید جوانان را به سمت توسعه و پیشرفت حرکت دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به دیگر اولویت های این اداره کل اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان استان استعدادیابی از دیگر اولویت های ما است چون از دل این استعدادیابی ها پتانسیل های خوبی استخراج می شود و تبعیضی در بین شهرستان ها قائل نیستیم و بر اساس ظرفیت های هر منطقه اقدام می شود.

وی به مشکلات قهرمانان ورزشی استان نیز اشاره کرد و افزود: برای بحث مسکن و اشتغال قهرمانان برنامه هایی داریم که تا الان به صورت کامل انجام نشده و با همکاری مسئولان استان در این دوره انجام می شود که کار جدید و بسیار خوبی در این بخش انجام می‌شود.

سیفی اظهار داشت: درست مدیریت شدن اماکن ورزشی از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار خواهد بود و با تعیین ساختار مناسب این کار انجام می شود.

وی به پروژه های نیمه تمام ورزش استان اشاره کرد و گفت: تصمیم‌ گیری در این بخش بستگی به شرایط پروژه ها و درصد پیشرفت طرح ها دارد دارد و تلاش می کنیم پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت با اعتبارات و پیگیری ها لازم به اتمام برسند و برای دیگر طرح ها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می کنیم.

می توانیم کارهای بزرگ و ماندگاری برای ورزش استان بر جای بگذاریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: با اجرای برنامه های دقیق به دنبال این هستیم که بگوییم جامعه ورزشی همدان این ظرفیت را دارد که مدیریتی قوی داشته و در ورزش کشور حرف برای گفتن داشته باشد و باید ثابت کنیم می توانیم کارهای بزرگ و ماندگاری برای استان بر جای بگذاریم.

وی اظهار داشت: یک پروژه متفاوت و ملی برای استان تعریف خواهیم کرد که با درآمد زایی مناسب بسیاری از مشکلات بخش ورزش استان را حل خواهد کرد که در زمانش اطلاع رسانی خواهد شد.

سیفی افزود: به امید خدا کارهای بزرگی انجام می دهیم و رضای خدا را مد نظر قرار می دهیم و از همه ورزشکاران و کسانی که می توانند کار کنند درخواست کمک داریم تا بتوانیم در این مسیر موفق شویم.

وی در پایان گفت: با اصحاب رسانه رابطه خوبی دارم و بخشی از موفقیت های ورزشی خود را مدیون اصحاب رسانه هستم و همکاری خوبی با آنها خواهم داشت و نیازمند مساعدت و یاری این عزیزان هستم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88643
  • دیدگاه‌ها برای برای موفقیت ورزش استان باید با برنامه و منسجم حرکت کرد/ ضرورت توجه ویژه به بخش جوانان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.