• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

بدقولی مسئولان و ناتمام ماندن پل شهید همدانی + تصاویر

  • کد خبر : 64839
  • 21 اردیبهشت 1399 - 11:05
بدقولی مسئولان و ناتمام ماندن پل شهید همدانی + تصاویر

درحالی که پل شهید همدانی باید ۱۶ ماه پیش به بهره‌برادری می‌رسید هنوز فاز اول آن افتتاح نشده است. به گزارش عصر همدان، از آنجا که ۳ خیابان منتهی به میدان سپاه همدان (چراغ قرمز)، به ۳ ورودی شهر از سمت جاده تهران، کرمانشاه و ملایر می‌رسد، این میدان در بیشتر ساعات روز با بار […]

درحالی که پل شهید همدانی باید ۱۶ ماه پیش به بهره‌برادری می‌رسید هنوز فاز اول آن افتتاح نشده است.

به گزارش عصر همدان، از آنجا که ۳ خیابان منتهی به میدان سپاه همدان (چراغ قرمز)، به ۳ ورودی شهر از سمت جاده تهران، کرمانشاه و ملایر می‌رسد، این میدان در بیشتر ساعات روز با بار ترافیکی سنگینی مواجه بود؛ به همین دلیل مدیران شهری و شورای اسلامی شهر همدان تصمیم گرفتند برای کاهش بار ترافیکی این محدوده و آسایش مسافران و شهروندان همدانی به جای این میدان یک تقاطع غیر همسطح ایجاد کنند.

پروژه پل شهید همدانی سالیان سال است که در تقاطع چراغ قرمز همدان نیمه کاره مانده است، قرار بود در مدت ۳۰ ماه و با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان به بهره‌برادری برسد. اما در حالی که ۱۶ ماه از ضرب‌العجل تعیین شده گذشته هنوز فاز اول این پروژه به بهره‌برادری نرسیده است و همچنان هیچ خبری از اتمام این پروژه نیست.

شهروندان با طرح موضوعاتی همچون کندکردن عبور و مرور، ترافیک  و همچنین آلودگی بصری ای که این پروژه برای شهرایجاد کرده  گلایه مند هستند  و این تبدیل به یک معضل در شهر همدان شده است که می طلبد مسئولین هر چه سریعتر تدبیری برای این امر کنند و به بدقولی ها پایان دهند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64839
  • دیدگاه‌ها برای بدقولی مسئولان و ناتمام ماندن پل شهید همدانی + تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.