• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

با وحود اوضاع نامناسب مالی بازاریان، ۹۵ درصد کسبه همدان، همگام با تصمیم‌های ستاد کرونا عمل می‌کنند

  • کد خبر : 92529
  • 26 آبان 1399 - 8:56
با وحود اوضاع نامناسب مالی بازاریان، ۹۵ درصد کسبه همدان، همگام با تصمیم‌های ستاد کرونا عمل می‌کنند

احمد گازرانی گفت: ۹۵ درصد کسبه همدان همگام با تصمیم‌های ستاد کرونا عمل می‌کنند. به گزارش عصر همدان، احمد گازرانی، عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: بیش از ۹۵ درصد از کسبه پیش از ساعت تعیین شده اقدام به تعطیلی مغازه‌های خود می‌کنند. وی افزود: تعداد بسیار محدودی از واحدها هستند که در ساعت […]

احمد گازرانی گفت: ۹۵ درصد کسبه همدان همگام با تصمیم‌های ستاد کرونا عمل می‌کنند.

به گزارش عصر همدان، احمد گازرانی، عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: بیش از ۹۵ درصد از کسبه پیش از ساعت تعیین شده اقدام به تعطیلی مغازه‌های خود می‌کنند.

وی افزود: تعداد بسیار محدودی از واحدها هستند که در ساعت مقرر مغازه‌های خود را تعطیل نمی‌کنند؛ بازرسان ما روزانه وضعیت بازار را رصد می‌کنند و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه امسال اوضاع مالی بازاریان نامناسب بوده و در سال گذشته نیز به‌خاطر کرونا بازار شب عید را از دست داده اند، تاکید کرد: با این حال هیچ گونه حمایتی از اصناف نشده و حتی شرکت های خدماتی مانند آب، گاز و برق هم با اصناف همکاری نمی‌کنند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92529
  • دیدگاه‌ها برای با وحود اوضاع نامناسب مالی بازاریان، ۹۵ درصد کسبه همدان، همگام با تصمیم‌های ستاد کرونا عمل می‌کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.