• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

باید جلوی واردات نوشت افزارهای خارجی را گرفت/ حمایت بیشتری از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد

  • کد خبر : 13827
  • 16 مرداد 1398 - 7:50
باید جلوی واردات نوشت افزارهای خارجی را گرفت/ حمایت بیشتری از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: صنعت تولید نوشت‌افزارها حجم بزرگی از اقتصاد و اشتغال گسترده‌ای را می‌تواند در خود جای دهد و نباید هیچ‌گونه وارداتی در این زمینه صورت بگیرد و از تولیدات داخلی حمایت شود.   اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، حمایت از همه نوشت‌افزارهای داخلی و تمام مسیرهایی که عمق […]

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: صنعت تولید نوشت‌افزارها حجم بزرگی از اقتصاد و اشتغال گسترده‌ای را می‌تواند در خود جای دهد و نباید هیچ‌گونه وارداتی در این زمینه صورت بگیرد و از تولیدات داخلی حمایت شود.

 

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، حمایت از همه نوشت‌افزارهای داخلی و تمام مسیرهایی که عمق بخشیدن به مسائل فرهنگی داخلی می‌شود، یک ضرورت دانست و گفت: اگر بخواهیم از نگاه‌های وابستگی به غربی‌ها کاملاًًً پاسخ مناسبی بگیریم، راهش این است که ازنظر فرهنگی هم متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی اقداماتی در جهت تولیدات داخلی ازجمله نوشت‌افزارها داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اگر نتوانیم روی شخصیت دانش آموزان و نوجوانان کار کنیم که اهتمام به تولیدات داخل داشته باشند و شخصیت متناسب با آموزه‌های غربی شکل بگیرد، دیگر فرمان حرکت متناسب با فرهنگ غربی پیش می‌رود و این‌ یک آسیب است.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: ما سال‌ها از توجه به تولیدات داخلی غافل بودیم و امروز باید به این موضوع بیشتر توجه شود.

وی تأکید کرد: باید امروز روانکاوانه در حیطه مسائل نوجوانان و دانش آموزان برای تشویق به استفاده از نوشت‌افزارهای داخلی توجه شود و این امر در مسیر بالندگی و توسعه تولیدات داخلی مورد دقت همه مردم و تصمیم گیران قرار بگیرد.

رنجبرزاده گفت: البته باید با حمایت از تولیدکننده‌ها اقدامی صورت بگیرد که قدرت خرید مردم هم برای خرید نوشت‌افزارهای داخل بالا برود و گرایش به این سمت روان شود.

وی بابیان اینکه قانونگذار تنها حمایت روی نوشت‌افزار ندارد بلکه بر همه تولیدات داخلی اهتمام و توجه دارد، گفت: صنعت تولید نوشت‌افزارها حجم بزرگی از اقتصاد و اشتغال گسترده‌ای را می‌تواند در خود جای دهد، البته باید به‌صورت ریز و دقیق مراقبت کنیم که هیچ‌گونه وارداتی صورت نگیرد و از تولیدات داخلی حمایت شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اذعان داشت: قانونگذار در راستای حمایت از تولید گام‌های بزرگی برداشته است که یکی از این حمایت‌ها شامل حال تولیدکنندگان نوشت‌افزارهاست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13827
  • دیدگاه‌ها برای باید جلوی واردات نوشت افزارهای خارجی را گرفت/ حمایت بیشتری از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.