• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

بالای پنجاه درصد مشارکت در سطح استان خواهیم داشت

  • کد خبر : 117981
  • 28 خرداد 1400 - 21:54
بالای پنجاه درصد مشارکت در سطح استان خواهیم داشت

محمدی فرماندار همدان با بیان اینکه تا ساعت ۱۶ حدود ۱۶۰۰۰۰تعرفه استفاده شده است گفت: بالای ۵۰ درصد مشارکت برای مردم همدان تخمین زده می شود. به گزارش عصر همدان؛ محمدعلی محمدی، فرماندار همدان در جمع خبرنگاران گفت: تمام کسانی که به کشور تعصب دارند پای صندوق های رای هستند و استقبال غیر قابل انتظاری […]

محمدی فرماندار همدان با بیان اینکه تا ساعت ۱۶ حدود ۱۶۰۰۰۰تعرفه استفاده شده است گفت: بالای ۵۰ درصد مشارکت برای مردم همدان تخمین زده می شود.

به گزارش عصر همدان؛ محمدعلی محمدی، فرماندار همدان در جمع خبرنگاران گفت: تمام کسانی که به کشور تعصب دارند پای صندوق های رای هستند و استقبال غیر قابل انتظاری صورت گرفته است.

وی افزود: حضور چشمگیر مردم نشان داد که در نگرش ها باید تجدید نظر کنیم و بدانیم تا چه اندازه نسبت به مردم عقب هستیم و این مردم هستند که در تصمیم گیری ها نقش موثری دارند.

محمدی ادامه داد: روندی بسیار بالا در حال رخ دادن است و در دو موج صبح و عصر حضور مردم بی سابقه بود، هر چند ساعات زیادی معطل می شدند اما همچنان به وظیفه خود عمل کردند.

وی ساعت ۲۴ امشب را پایان رای گیری اعلام کرد و گفت: میزان مشارکت در بحث شورای شهر مشخص نیست اما در ریاست جمهوری مشارکت مردم همدان بالای ۵۰ درصد است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=117981
  • دیدگاه‌ها برای بالای پنجاه درصد مشارکت در سطح استان خواهیم داشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.