• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

بازگشایی ورودی مجموعه بام ملایر با محدودیت‌های تردد خودرو در مرکز مجموعه

  • کد خبر : 83069
  • 18 شهریور 1399 - 9:10
بازگشایی ورودی مجموعه بام ملایر با محدودیت‌های تردد خودرو در مرکز مجموعه

حسین بابائی گفت: درهای مجموعه بام ملایر با محدودیت‌های تردد خودرو در قسمت مرکزی این مجموعه جهت حفظ امنیت و آرامش مردم باز گشایی شد. به گزارش عصر همدان، حسین بابائی شهردار ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  بعد از ایمن‌سازی پارک سیفیه و موفقیت این طرح در  مقابله با ورود موتورسیکلت‌های مزاحم طرح ایمن […]

حسین بابائی گفت: درهای مجموعه بام ملایر با محدودیت‌های تردد خودرو در قسمت مرکزی این مجموعه جهت حفظ امنیت و آرامش مردم باز گشایی شد.

به گزارش عصر همدان، حسین بابائی شهردار ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  بعد از ایمن‌سازی پارک سیفیه و موفقیت این طرح در  مقابله با ورود موتورسیکلت‌های مزاحم طرح ایمن سازی مجموعه بام ملایر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:   طبق دستور العمل ستاد مبارزه با کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با شیوع این ویروس ابتدا درب های ورودی بام ملایر بسته شد و از تردد خودرو به بام ملایر امکان پذیر نبود.

شهردار ملایر تصریح کرد: با  آماده سازی زیرساخت های لازم  در دوران بسته بودن وردی بام ملایر درب های  این مجموعه بازگشایی و پذیرای مردم است.

وی  با بیان اینکه عدم تردد خودروها در این مجموعه باعث کاهش آلودگی صوتی و محیطی و توقف تخریب  طبیعت این مجموعه می شود،  تاکید کرد:  مرکز بام این مجموعه پذیرای  شهروندان بدون، تردد خودرو است و  شهروندان مجاز به طی  مسیری در محدوده ضلع های غربی و شرقی این مجموعه هستند و همچون گذشته امکان تردد در قسمت مرکزی این مجموعه جهت حفظ امنیت و آسایش مردم با خودرو وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83069
  • دیدگاه‌ها برای بازگشایی ورودی مجموعه بام ملایر با محدودیت‌های تردد خودرو در مرکز مجموعه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.