• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

بازدید از ۲۲۷ پایگاه مقاومت در قالب طرح اسوه

  • کد خبر : 158598
  • 29 تیر 1401 - 9:26
بازدید از ۲۲۷ پایگاه مقاومت در قالب طرح اسوه

سرهنگ سید جواد حسینی گفت: در راستای انتخاب حوزه و پایگاه های نمونه شهر همدان ۲۳ نمایشگاه باهمت بسیجیان در مناطق مختلف شهر برپا شد. به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح اسوه به منظور ارائه عملکرد حوزه های مقاومت در سال ۱۴۰۰ و […]

سرهنگ سید جواد حسینی گفت: در راستای انتخاب حوزه و پایگاه های نمونه شهر همدان ۲۳ نمایشگاه باهمت بسیجیان در مناطق مختلف شهر برپا شد.

به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح اسوه به منظور ارائه عملکرد حوزه های مقاومت در سال ۱۴۰۰ و نشان دادن دستاوردها و توانمندی‌های بسیجیان در عرصه های مختلف برگزار شد که طی آن از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته به صورت میدانی بازدید بعمل آمد.

وی در ادامه افزود :این بازدید ها با حضور مسئولین ارشد سپاه استان و سایر نهادها و سازمان ها برگزار شد که در مجموع ۲۶حوزه ۲۲۷پایگاه مقاومت مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسینی ضمن اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: یکی از مهمترین اهداف به اشتراک گذاشتن تجربیات پایگاه های مختلف بود که باعث تقویت و تعالی عملکرد بسیجیان می شود.

وی گفت: در این نمایشگاه ها دستاوردها و خدمات بسیجیان در زمینه های مشاغل خانگی،کار آفرینی ،اقتصاد مقاومتی و… ارائه شد و مورد بازید عموم مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایان خاطر نشان کرد: به منظور آشنایی هرچه بیشتر جامعه با فعالیت های صورت گرفته توسط بسیجیان باید بتوانیم هرچه بهتر از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بهره مند شویم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158598
  • دیدگاه‌ها برای بازدید از ۲۲۷ پایگاه مقاومت در قالب طرح اسوه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.