• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

بازار شب عید در قبضه بازرسان قرار می‌گیرد

  • کد خبر : 178969
  • 08 اسفند 1401 - 10:32
بازار شب عید در قبضه بازرسان قرار می‌گیرد

سرپرست فرماندار همدان اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای خرید کالاهای اساسی، پوشاک و مواد غذایی، تشدید نظارت‌ها در قالب گشت نوروزی در استان همدان اعمال خواهد شد. به گزارش عصرهمدان؛ هرساله با فرا رسیدن ماه اسفند شاهد شلوغی خیابان و افزایش تقاضا برای خرید انواع کالاها […]

سرپرست فرماندار همدان اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای خرید کالاهای اساسی، پوشاک و مواد غذایی، تشدید نظارت‌ها در قالب گشت نوروزی در استان همدان اعمال خواهد شد.

به گزارش عصرهمدان؛ هرساله با فرا رسیدن ماه اسفند شاهد شلوغی خیابان و افزایش تقاضا برای خرید انواع کالاها و خدمات هستیم؛ برهمین اساس بازرسان دستگاه‌های نظارتی درصدد رصد بازار برمی‌آیند اما امسال تداوم افزایش قیمت کالاها موجی از نگرانی را در میان مردم و مسئولان ایجاد کرده است.

بر همین اساس مسلم مخفی، سرپرست فرمانداری همدان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها تلاش خود را برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و کنترل و نظارت بازار در ایام پایانی سال به کار گیرند، با متخلفان و اخلالگران بازار شب عید در همدان با جدیت برخورد می‌شود و با کسی تعارف نداریم.

مخفی با تأکید بر اینکه امسال در بحث بازار ورود محکمی خواهیم داشت، گفت: در کنترل بازار به شدت ورود می‌کنیم و مماشاتی در این زمینه نداریم.

وی رعایت قانون و انصاف را ملاک ارزیابی برشمرد و تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با متخلفان در بازار استفاده می‌شود.

سرپرست فرمانداری همدان با تأکید بر اینکه ذخیره کالاهای اساسی در همدان مطلوب است، اضافه کرد: در زمینه تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم همدان مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178969
  • دیدگاه‌ها برای بازار شب عید در قبضه بازرسان قرار می‌گیرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.