• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:

بارش باران در همدان تا پایان امروز

  • کد خبر : 214906
  • 04 اردیبهشت 1403 - 9:35
بارش باران در همدان تا پایان امروز
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارش باران تا پایان امروز در همدان ادامه دارد، گفت: این بارش‌ها به شکل خفیف‌تر و پراکنده و عمدتا در مناطق شرقی استان همدان ادامه دارد و در برخی از مناطق شاهد پدیده مه‌گرفتگی هستیم.

حسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه در ۲۴ ساعت اخیر بارش‌ها در سطح استان ادامه داشت، گفت: بیشترین میزان بارش‌ها از شهرستان نهاوند با ۱۶ میلی‌متر گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه در شهر همدان و در ایستگاه دانشگاه بوعلی، میزان بارش‌ها هشت میلی‌متر گزارش شد، افزود: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز نیز بارش‌ها در استان همدان ادامه دارد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: بارش‌های امروز به شکل خفیف‌تر و پراکنده و عمدتا در مناطق شرقی استان خواهد بود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه پدیده مه نیز در برخی نقاط وجود دارد، تصریح کرد: سامانه بارشی امروز فعالیت خفیف دارد اما از فردا تا اواسط هفته آینده آسمان استان عمدتا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی ادامه داد: از نظر دمایی با توجه به کاهش ابرناکی‌ها که از امشب آغاز می‌شود، فردا صبح دماهای کمینه بین دو تا سه درجه نسبت به امروز کاهش پیدا می‌کند.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای کمینه در اکثر نقاط استان دو تا سه درجه بالای صفر خواهد رفت، گفت: روز گذشته نیز بیشینه دما از شیرین‌سو، فامنین و ملایر با ۱۶ درجه و صبح امروز کمینه دما از گل تپه با چهار درجه گزارش شد.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: دمای هوا در شهر همدان نیز بین ۶ و ۱۳ درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214906
  • دیدگاه‌ها برای بارش باران در همدان تا پایان امروز بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.