• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7
انتظارها سرآمد؛

ایران، رژیم غاصب صهیونیستی را بلعید

  • کد خبر : 214407
  • 26 فروردین 1403 - 13:39
ایران، رژیم غاصب صهیونیستی را بلعید
دیشب همه آن‌هایی که با ظالمان‌ دشمن‌اند از وعده صادق ایران اسلامی خوشحال شدند، دیشب آسمان غزه پس از ۲۰۰ شب عاری بود از هر جنگنده و موشک رژیم صهیونیستی و کودکان غزه خوابی آرام داشتند، رژیم صهیونیستی فهمید که پا روی دُم شیر گذاشتن چه عواقبی برای او خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» بامداد امروز بود که بالاخره انتظارها به سر آمد و اخباری مبنی بر پاسخ تلافی‌جویانه رزمندگان اسلام به اقدامات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی منتشر شد.

در ابتدا اخبار نشان از پرواز پهبادها به سوی اسرائیل جعلی می‌داد، شور و شوق مردم در فضای مجازی عجیب بود و اخبار پاسخ ایران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی به سرعت مخابره می‌شد.

حدودا ساعت ۱:۲۰ بامداد بود که تصاویر انفجارها در مناطقی از رژیم غاصب صهیونیستی در فضای مجازی و صدا و سیما منتشر شد و این تازه آغاز ماجرا بود.

حالا نوبت به موشک‌هایی رسیده بود که به دست توانای فرزندان ایران و با علم و یاری پدرموشکی ایران ساخته شدند، این موشک‌ها بر سر ظالم‌ترین مردمان جهان فرود آمد تا لبخند بر چهره مظلومان بیاورد.

دیشب همه آن‌ها که بویی از انسانیت بردند از وعده صادق خوشحال شدند، دیشب آسمان غزه پس از ۲۰۰ شب عاری بود از هر جنگنده و موشک رژیم صهیونیستی و کودکان غزه خوابی آرام داشتند و رژیم صهیونیستی فهمید که پا روی دُم شیر گذاشتن چه عواقبی برای او خواهد داشت.

اما مردم همدان همچون مردم سایر استان‌ها در همان نیمه‌های شب با تجمع در خیابان‌ها به شادی پرداختند و شعار مرگ بر اسرائیل را با صدای بلند فریاد زدند.

همدانی‌ها دیشب گفتند قدردان شجاعت رزمندگان غیور کشورمان هستند و می‌دانند کار آن‌ها تا چه حد در جهان بزرگ است.

تجمع دیگری نیز صبح امروز در حوزه علمیه آیت‌الله آخوند در برگزار شد و عده‌ای از مردم، طلاب و سپاهیان در این تجمع حضور داشتند.

مردم همدان ساعت ۱۷:۳۰ امروز نیز در میدان امام خمینی(ره) همدان جمع می‌شوند تا وعده صادق را جشن بگیرند و حمایت خود از رزمندگان اسلام را اعلام کنند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214407
  • دیدگاه‌ها برای ایران، رژیم غاصب صهیونیستی را بلعید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.