• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

ایجاد هیأت رزمندگان در شهرهای برزول و فیروزان

  • کد خبر : 209348
  • 24 دی 1402 - 8:26
ایجاد هیأت رزمندگان در شهرهای برزول و فیروزان
فرمانده سپاه نهاوند گفت: فعال شدن هیأت رزمندگان در شهرهای برزول و فیروزان تا پایان سال اتفاق خوبی برای برگزاری مراسم‌های مختلف در این بخش‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، جلسه علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند با هیأت رزمندگان این شهرستان در خصوص برنامه‌ریزی برای انجام مراسم‌های آتی برگزار شد.

در این جلسه حجت حیدری مسئول هیأت رزمندگان نهاوند و حاج بهبود کیانی مسئول هیأت رزمندگان شهر گیان گزارشی از اقدامات این هیأت در راستای برگزاری مراسمات مذهبی و ملی و خدمات مؤمنانه ارائه دادند.

در ادامه جلسه برنامه‌های پیش روی این هیأت تا پایان سال در راستای جهاد تبیین، برگزاری مراسم‌های دهه فجر، نیمه شعبان، روز پاسدار و جانباز، روز جوان و تلاش هیئت برای افزایش مشارکت در انتخابات و برگزاری یادواره‌های شهدا تشریح شد.

در این جلسه مختاری فرمانده سپاه نهاوند ضمن تشکر از زحمات هیأت رزمندگان نهاوند و گیان تأکید کرد که هیأت رزمندگان شهر فیروزان و شهر برزول نیز تا پایان سال راه‌اندازی و فعال شود.

وی اظهار داشت: این هیأت در راستای برنامه‌های مذهبی شهرستان همیشه فعال است و با ارکان پا به کار همیشه حاضر و آماده اجرای مراسم‌ها هستند.
مختاری افزود: هیأت رزمندگان نهاوند مجموعه‌ای با اخلاص از ایثارگرانی است که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور فعال داشتند و امروز نیز همچنان در سنگر هستند.

وی ادامه داد: با تشکیل هیأت رزمندگان در دیگر بخش‌های شهرستان نیز مجموعه‌های آماده برای برگزاری مراسم‌ها شکل می‌گیرد و با هماهنگی با دیگر هیأتها برنامه‌های خوبی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: با کمک هیأت رزمندگان نهاوند در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های پرشوری برگزارشده و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

وی بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج همکاری خوبی با این هیأت داشته و دارد و در برنامه‌های آینده هم این تعامل تداوم دارد.

در پایان این نشست احکام مسئولیتی اعضا به آن‌ها اهدا شد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209348
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد هیأت رزمندگان در شهرهای برزول و فیروزان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.