• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد:

ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات

  • کد خبر : 211403
  • 25 بهمن 1402 - 15:06
ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: فضای مجلس خبرگان غیر از دیگر فضاهای سیاسی است، نباید در این امر مهم کوچک‌ترین فضای رقابتی منفی شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز صبح در آئین افتتاح ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله شعبانی موثقی با عرض تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: فضای مجلس خبرگان غیر از دیگر فضاهای سیاسی است، نباید در این امر مهم کوچک‌ترین فضای رقابتی منفی شکل بگیرد.

او افزود: درست است که یکی از این بزرگواران باید انتخاب شوند اما باید این انتخابات با حفظ احترام و رعایت ادب انجام شود، این افراد برای این شهر و انقلاب سالیان سال زحمت کشیده‌اند، بنابراین برگزاری سالم انتخابات خیلی مهم‌تر از این است که کدام شخص انتخاب شود.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه اینجا مسئله خبرگان بوده و مربوط به قشر روحانیت است، عنوان کرد: پس خواهش من این است که با احترام خاصی این انتخابات برگزار شود.

آیت‌الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: هرکسی می‌تواند نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کند اما نباید در این عرصه رقابت منفی شکل بگیرد.

او به نقش مهم این مجلس در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: ان‌شاالله خداوند کمک کند که بار امانتی که بر دوش داریم را بدرستی اداء کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه سیاست‌های کلی نظام از همین مجرا گذر کرده، ادامه داد: سیاست‌هایی که در حفاظت از جامعه اثرگذار بوده از مجرای مجلس خبرگان رهبری گذر می‌کند.

آیت‌الله شعبانی یادآور شد: از خداوند می‌خواهم به آنچه که وظیفه ماست اخلاص عطاء کرده، امیرالمومنین با اشاره به کفش پاره و وصله‌دار خود فرمودند: این کفش‌های وصله‌دار از حکومت و قدرت کشور بیشتر برایم ارزش دارد.

او همچنین با این سوال که برای چیزی که آنقدر بی‌ارش است می‌ارزد با آبروی کسی بازی کرد؟ افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان، ضامن تداوم مسیر پرافتخار انقلاب و آرمان‌های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در همدان در پایان تاکید کرد: مردم با انتخاب اصلح‌ترین افراد، می‌توانند در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و شهدا، نقشی مؤثر ایفا کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211403
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.