• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مدیر کمیته امداد نهاوند خبر داد:

اهدای ۱۳۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند

  • کد خبر : 213051
  • 26 اسفند 1402 - 8:11
اهدای ۱۳۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند
مدیر کمیته امداد نهاوند گفت: از ابتدای سال تا امروز ۱۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند کمیته امداد شهرستان اهداشده است.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: یکی از اقدامات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و اهدا به آن‌ها به مناسبت‌های مختلف است.

وی اظهار داشت: در همین راستا به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام سال نو در مراسمی با حضور امام‌جمعه و مسئولان شهرستان ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

مرادی افزود: ارزش این جهیزیه‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان است و شامل کالاهای اساسی برای شروع زندگی زوج‌ها است.

وی ادامه داد: با کمک خیران گران‌قدر در یک سال اخیر تعداد ۱۳۰ فقره جهیزیه توسط این نهاد به نوعروسان تحت حمایت اهداشده و به لطف خدا برای اولین بار در کمیته امداد صف جهیزیه و پشت نوبت این خدمت وجود ندارد.

مدیر کمیته امداد نهاوند گفت: انشا الله در سال آینده نیز تلاش خواهد شد که حتی بیشتر از این تعداد جهیزیه برای نیازمندان فراهم شود.

وی بیان کرد: اقلام این جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق‌گاز است.

مرادی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز کمیته امداد شهرستان نهاوند انشا الله با کمک خیران گران‌قدر برنامه‌ریزی نموده که بتواند سبدهای معیشتی مناسبی تقدیم خانواده‌های محترم تحت حمایت کند.

مدیر کمیته امداد نهاوند گفت: از همشهریان گران‌قدر تقاضای کمک و دستگیری از ایتام و نیازمندان را در ماه مبارک رمضان و ایام سال جدید داریم.

لازم به ذکر است در شهرستان نهاوند تعداد ۱۴۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند قرار دارند که از این تعداد ۳۷۵ کودک یتیم و مابقی طرح محسنین هستند که این کودکان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت حامیان هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213051
  • دیدگاه‌ها برای اهدای ۱۳۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.