• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در نهاوند

  • کد خبر : 10982
  • 31 تیر 1398 - 9:15
اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در نهاوند

خانواده یک بیمار مرگ مغزی در شهرستان نهاوند با رضایت خود اعضای وی را به بیماران نیازمند اهدا کردند. به گزارش عصر همدان، مومنعلی دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت: خانواده مرحومه خانم فاطمه سلگی، بیمار ۵۷ساله ساکن شهرنهاوند تعدادی از اعضای بدن آن مرحومه را اهداء کردند.️ […]

خانواده یک بیمار مرگ مغزی در شهرستان نهاوند با رضایت خود اعضای وی را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش عصر همدان، مومنعلی دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت: خانواده مرحومه خانم فاطمه سلگی، بیمار ۵۷ساله ساکن شهرنهاوند تعدادی از اعضای بدن آن مرحومه را اهداء کردند.️ وی اظهار داشت: اعضای اهدا شده مرحومه شامل کلیه ها، کبد و تمام نسوج قابل پیوند این بیمار به بانک اهدای اعضا منتقل شده و به بیماران نیازمند پیوند داده می‌شود.

دارابی ضمن تسلیت و تشکر از خانواده سلگی و تقدیر از اقدام ایثارگرانه و انسان دوستانه آنان گفت: غم از دست دادن عزیزان بسیار سخت و جانکاه است اما اهداء اعضا به بیماران نیازمند معامله معنوی با خداوند متعال از اینگونه اقدامات از ایثار و فداکاری مکتب اهل بیت علیه السلام و آموزه های دینی سرچشمه می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس فرموده خداوند در قرآن کریم نجات و جان بخشیدن یک‌ انسان در واقع جان بخشیدن به تمامی انسانها است، خاطرنشان کرد: با اهداء اعضای فرد متوفی به بیماران نیازمند، نامش در اذهان جامعه به نیکی ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10982
  • دیدگاه‌ها برای اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.