• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اهانت به شهید همدانی اهانت به هشت هزار شهید استان همدان است/شهید همدانی، نماد مقاومت+تصاویر

  • کد خبر : 161722
  • 21 مرداد 1401 - 9:23
اهانت به شهید همدانی اهانت به هشت هزار شهید استان همدان است/شهید همدانی، نماد مقاومت+تصاویر

تجمع اعتراضی به همت بسیج اساتید استان همدان، در محکومیت توهین به شهدای مدافع حرم و به ویژه شهید همدانی، عصر روز پنجشنبه در محل گلزار شهدای همدان برگزار شد. در این مراسم سردار مهدی فرجی اظهار کرد: بازخوانی عملیات ها بعد از دفاع مقدس، مهمترین اقدام سردار همدانی است. اعتماد سردار همدانی در مسئولیت […]

تجمع اعتراضی به همت بسیج اساتید استان همدان، در محکومیت توهین به شهدای مدافع حرم و به ویژه شهید همدانی، عصر روز پنجشنبه در محل گلزار شهدای همدان برگزار شد. در این مراسم سردار مهدی فرجی اظهار کرد: بازخوانی عملیات ها بعد از دفاع مقدس، مهمترین اقدام سردار همدانی است. اعتماد سردار همدانی در مسئولیت دادن به جوان ها بی نظیر بود. زمانی که شهید چیت ساز را به عنوان فرمانده اطلاعات عملیات معرفی کرد خیلی ها اعتراض کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ تجمع اعتراضی به همت بسیج اساتید استان همدان، در محکومیت توهین به شهدای مدافع حرم و به ویژه شهید همدانی، عصر روز پنجشنبه در محل گلزار شهدای همدان برگزار شد.

در این مراسم سردار مهدی فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان اظهار داشت: بازخوانی عملیات ها بعد از دفاع مقدس، مهمترین اقدام سردار همدانی است. اعتماد سردار همدانی در مسئولیت دادن به جوان ها بی نظیر بود. زمانی که شهید چیت ساز را به عنوان فرمانده اطلاعات عملیات معرفی کرد خیلی ها اعتراض کردند.

وی افزود: در فتنه ۸۸ پیشکسوتان نفراتی بودند که توانستند امنیت را برگردانند، رسالت بزرگ سردار همدانی ناامید کردن دشمن در دستیابی به اهداف شوم بود.

سردار فرجی با بیان اینکه دشمنی معاندین امروزه کارکرد روانی دارد، گفت: از سال ۵۹ به شهید همدانی معرفی شدم تا سال ۹۴ که به شهادت رسید با ایشان آشنایی بسیار نزدیک داشتم.

سردار فرجی عنوان کرد: بنده از سران فتنه اسمی نمی برم چون دنبال مطرح شدن هستند و هیچ دار و نداری هم ندارند. سران فتنه در کاخ هاشان به اسم حصر خیلی خوب زندگی می کنند

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان اضافه کرد: تیرماه ۵۹ روزهای پر التهابی برای همدان بوده است و همدان بار چند استان را به دوش کشیده است و برخی شهدا به هیچ وجه فراموش نمی شوند.

وی تاکید کرد: در همه پرونده ها کسی که تمام کننده بوده شهید همدانی بوده و به همراه نفرات قلیل جزو اولین نفراتی بودند که جلوی رژیم بعث ایستادند.

سردار فرجی گفت: شهید همدانی در کنار شهید شهبازی اقدامات خوبی انجام دادند و سخترین سال آنها ۱۳۶۰ بود که ۲۵۰ پاسدار ما شهید شد.

وی تصریح کرد: بنیانگذاری لشکر ۲۷ به نام دیگران است اما شالوده آن با محوریت شهید همدانی بوده است و ایشان اقدامات بی نظیری در عملیات فتح المبین داشت. شناسایی مناطق فتح المبین بسیار اهمیت داشت و کسی که باید چک می کرد شهید همدانی بود و نقش او در عملیات بیت المقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی گفت: تشکیل تیپ در استان همدان بر عهده سردار همدانی بود و لشکر انصار را تشکیل داد و لشکر ۱۶ قدس گیلان را راه اندازی کرد که این لشکر در کربلای ۵ بی نظیر بود.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین همدان تاکید کرد: سردار همدانی را نابغه جنگ های نامنظم در غرب آسیا می دانند. ایشان بیش از ۱۱۰ هزار نفر از جبهه معارضین، نفرات آورد آموزش داد و سوریه را نجات داد. اهانت به شهدا باعث شد یکبار دیگر سیره آنها تبیین شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=161722
  • دیدگاه‌ها برای اهانت به شهید همدانی اهانت به هشت هزار شهید استان همدان است/شهید همدانی، نماد مقاومت+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.