• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

انتقال چهار کیلومتر از راه آهن به داخل همدان

  • کد خبر : 7897
  • 11 تیر 1398 - 13:06
انتقال چهار کیلومتر از راه آهن به داخل همدان

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان، گفت: مسیری که قرار است داخل شهر و ایستگاه اتوبوس ها برسد ۱۳ کیلومتر است که چهار کیلومتر آن داخل شهراست. به گزارش عصر همدان، با وجود گذشت دو سال از افتتاح راه اهن همدان مسائلی همچون بدمسیر بودن، دوری از شهر و  نداشتن ایستگاهی در داخل شهر و […]

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان، گفت: مسیری که قرار است داخل شهر و ایستگاه اتوبوس ها برسد ۱۳ کیلومتر است که چهار کیلومتر آن داخل شهراست.

به گزارش عصر همدان، با وجود گذشت دو سال از افتتاح راه اهن همدان مسائلی همچون بدمسیر بودن، دوری از شهر و  نداشتن ایستگاهی در داخل شهر و همچنین نبود علائم راهنمایی و رانندگی در جاده راه آهن همچنان وجود دارد تا اینکه با سفر اخیر وزیر راه وشهرسازی به استان همدان دستور انتقال ایستگاه راه اهن به داخل شهر داده شد.

در این رابطه حسن ربانی ارشد، مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان، در گفتگو با خبرنگار این رسانه،  با بیان اینکه یکی از مشکلات جاده ی منتهی به راه آهن همدان عدم تابلوهای راهنما و خط کشی مناسب جاده است گفت: در جلسه اخیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان که دبیر کمیسیون، اداره راه و حمل و نقل جاده ای می باشد مصوب شد علائم و خط کشی های جاده را انجام دهند.

وی، با اشاره بر اینکه قرار است جاده ای که از ایستگاه به عرض یازده متر شروع شده است تا سه راه دانشگاه آزاده ادامه داشته باشد افزود: اداره کل راهداری نیز موظف شده علائم گذاری و خط کشی جاده قدیم و جدید را برعهده بگیرد.

ربانی ارشد، در پاسخ به اینکه ثمرات حضور وزیر راه و شهرسازی در استان برای راه آهن چه بود تصریح کرد: با حضور وزیر در استان، اعتباراتی جهت تکمیل ایستگاه خارج از شهر تخصیص داده شده و امیدواریم هرچه زودتر این ایستگاه ساخته شود.

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان، با بیان اینکه مسیری که قرار است به داخل شهر و ایستگاه اتوبوس ها برسد ۹ ونیم کیلومتر است گفت: کل مسیر ۱۳ کیلومتر است و ۴ کیلومتر آن در داخل شهر می باشد.

وی، با اشاره بر جلسه ای در وزارتخانه راه و شهر سازی که با حضور همه ارگان ها از جمله استاندارد ،شهردار و شورای شهر بوده است یاد آور شد: در این جلسه تصمیم گرفته شد که چگونه مسیر به ترمینال اتوبوس ها برسد چرا که کمی اختلاف بر سر این بود که راه اهن چگونه وارد شهر شود که جلسه دیروز به دستور شخص وزیر و دستور استاندارد انجام شد.

ربانی ارشد، در پایان گفت: تاریخ دقیق اتمام پروژه را نمیدانم چون کارفرمای مستقل نیستم اما امیدوارم پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7897
  • دیدگاه‌ها برای انتقال چهار کیلومتر از راه آهن به داخل همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.