• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
هنرنمایی جدید آموزش و پرورش همدان؛

انتشار اخبار ضد و نقیض از تعطیلی مدارس همدان در صداوسیما

  • کد خبر : 212042
  • 08 اسفند 1402 - 8:15
انتشار اخبار ضد و نقیض از تعطیلی مدارس همدان در صداوسیما
در اقدامی عجیب خبری مبنی بر تعطیلی مدارس استان همدان در خبر صداوسیمای مرکز همدان منتشر شد که البته مجددا از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش در همان بخش خبری تکذیب شد!

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با توجه به سرمای شدید و بارش برف اکثر مدارس کشور تعطیل اعلام شدند.

مردم استان همدان نیز دمایی زیر صفر را تجربه خواهند کرد و به گفته هواشناسی استان همدان این سرما و برودت هوا تا روز جمعه ادامه خواهد داشت اما در این مواقع خانواده‌ها و دانش‌آموزان به دنبال اطلاعیه‌ آموزش و پرورش هستند تا از وضعیت تعطیلی مدارس آگاه شوند.

در اقدامی عجیب خبری مبنی بر تعطیلی مدارس استان در خبر صداوسیمای مرکز همدان منتشر شد که البته مجددا از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش در همان بخش خبری تکذیب شد!

همدانی‌ها اولین بار نیست که شاهد این سردرگمی برای اعلام تعطیلی مدارس در همدان هستند و همین امسال بود که بعداز حضور دانش‌آموزان در مدرسه، اطلاعیه تعطیلی مدارس منتشر شد و دانش‌آموزان و معلمان را سردرگم کرد.

هرچند موضوع اعلام تعطیلی مدارس فقط به آموزش و پرورش مربوط نیست و استانداری و مدیریت بحران نیز در آن دخیل هستند اما عدم هماهنگی با این اتفاقاتی که در استان شاهد آن هستیم نشان از عدم هماهنگی بین این ارگان‌ها دارد.

با وجود همه تب و تاب‌ و حاشیه‌ها سرانجام اطلاعیه تعطیلی مدارس پیش‌دبستانی، دبستان و دوره اول متوسطه در استان همدان، ساعت ۲۳:۱۳ در کانال آموزش و پرورش استان در پیام‌رسان ایتا تعطیل اعلام شد.

عدم هماهنگی در استان نیازمند تدبیر است و انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر مسئولان مربوطه فکری به حال این وضعیت داشته باشند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212042
  • دیدگاه‌ها برای انتشار اخبار ضد و نقیض از تعطیلی مدارس همدان در صداوسیما بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.