• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

انتخابات نمادی عملی از دخالت مستقیم مردم در سرنوشت خودشان است/هر رای به مثابه شلیک تیری به چشم بدخواهان

  • کد خبر : 117642
  • 27 خرداد 1400 - 9:00
انتخابات نمادی عملی از دخالت مستقیم مردم در سرنوشت خودشان است/هر رای به مثابه شلیک تیری به چشم بدخواهان

نشست خبری فرماندار شهرستان بهار با اصحاب رسانه پیرامون انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با محوریت دعوت حداکثری برای مشارکت در انتخابات برگزار شد. به گزارش عصرهمدان، احسان قنبری، فرماندار بهار با دعوت آحاد مردم به شرکت پر شور در انتخابات، ذیل فرامین مقام معظم رهبری در مور جمهوریت، اسلامیت و مردم سالاری دینی در جمهوری […]

نشست خبری فرماندار شهرستان بهار با اصحاب رسانه پیرامون انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با محوریت دعوت حداکثری برای مشارکت در انتخابات برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان، احسان قنبری، فرماندار بهار با دعوت آحاد مردم به شرکت پر شور در انتخابات، ذیل فرامین مقام معظم رهبری در مور جمهوریت، اسلامیت و مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی تاکید داشت.

قنبری اظهار کرد: انتخابات یکی از خروجی های نظام و نمادی عملی از دخالت مستقیم مردم در سرنوشت خودشان است و همیشه این جلوه از شکوه در کشور ما نمایان بوده و مردم سالاری دینی،نظامی متکی بر دین اسلام است که با حضور پر شور مردم معنا میابد.

وی تصریح کرد: در زمان هفت سال دفاع مقدس جوانان و مردان ما برای حفظ و پایداری نظام خون دادند و خروجی هفت سال جنگ بیش از ۲۰۰ هزار شهیدی بود که برای حفظ نظام جنگیدند و امروز ما باید برای دفاع از نظام قدم برادریم و هر رای به مثابه شلیک تیری به چشم و قلب بدخواهان نظام مقدس ایران است و هر برگه رای تاییدیه است که به تاییدیه نظام افزوده میشود هر چقدر مردم برای حضور پر شور و پررنگ در انتخابات تشویق بشوند قطعا پشتیبانی با اهمیت برای نظام خواهد بود تا نظام محکمتر به راه خودش ادامه دهد.

فرماندار بهار با اشاره به اینکه در ۲۸ خرداد۱۴۰۰ سه انتخابات مهم، سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر روستا در کل ایران و انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در شهرستان بهار را خواهیم داشت، افزود: قریب به ۶۹ میلیون نفر در کشور افراد بالای ۱۸ سال واجد شرایط رای دادن هستند و قطعا توصیه هاو رهنمودهای رهبری در مورد انتخابات کارساز روشنگرانه و مطمئن خواهد بود و باعث افزایش میزان مشارکت خواهد بود و امیدواریم مردم این موضوع را جدی بگیرند و برای حل مشکلات کشور، بیمه شدن نظام، بسته شدن زبان استکبار و رسیدن به روزهای بهتر و روشن تر مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

قنبری نیز از اصحاب رسانه خواست تا در این مدت باقی مانده مردم، بستگان، همسایه و دوستان را برای شرکت پر شور در انتخابات دعوت کنندتا شاهد مشارکت خوب در سراسر کشور، استان و شهرستان باشیم.

فرماندار بهار نیز تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا تمهیدات خوبی در ستاد ملی کرونا و شهرستان و استان اندیشیده شده است که یکی از آن منتفی شدن اثر انگشت برای رای دهندگان می باشد و افزایش ۶شعبه انتخابی برای کاهش تجمعات در شعباتی که بالای هزار رای دارند که در مجموع به ۱۲۰ شعبه در سطح شهرستان ارتقا خواهد یافت همچنین اقلام بهداشتی به اندازه کافی جهت استفاده مجریان برگزاری انتخاباتی و رای دهندگان تدارک دیده شده است و توصیه شده چینش و فاصله اجتماعی همکاران و جمعیت در شعبات برای حفظ سلامتی همشهریان و مجریان شعبات کنترل شود.

وی نیز با اشاره به جزئیات برگزاری انتخابات اظهار داشت: ۱۲۰ شعبه اخذ رای(۹۸ ثابت ۲۲ سیار) به تفکیک در ۳۵ شعبه در حوزه انتخابیه لالجین -۳۲شعبه در حوزه صالح اباد-۵۳ شعبه در بخش مرکزی بهار استقرار دارند و ۱۴۷ شعبه برای رای میاندوره ای مجلس در کبودرآهنگ نیز مهیا شده است و در کل ۲۶۷ شعبه در دو شهرستان بهار و کبودرآهنگ ماموریت گرفتن آرا مردم را در انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم را به عهده خواهند داشت.

قنبری نیز خاطر نشان کرد: ۳۷۸ صندوق برای گرفتن آرا قریب به ۹۸هزار نفر که حائز شرایط رای دادن کاندیدای ریاست جمهوری، ۲۳ کاندید میاندوره ای مجلس، ۲۹کاندید شوارای شهر و ۳۹۳ کاندید شورای روستا هستند تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=117642
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات نمادی عملی از دخالت مستقیم مردم در سرنوشت خودشان است/هر رای به مثابه شلیک تیری به چشم بدخواهان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.