• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

انتخابات استانی انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان برگزار شد

  • کد خبر : 13310
  • 13 مرداد 1398 - 11:15
انتخابات استانی انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان برگزار شد

انتخابات قرارگاه استانی همدان با حضور دانش آموزان عضو قرارگاه های شهرستان های همدان برگزار شد. به گزارش عصر همدان، محمد صالح جباری،  مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان در مراسم انتخابات این انجمن اسلامی ضمن تبیین جایگاه دانش آموزان در جامعه گفت: جامعه مانند ماشینی است که به قطعات مختلفی نیاز […]

انتخابات قرارگاه استانی همدان با حضور دانش آموزان عضو قرارگاه های شهرستان های همدان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، محمد صالح جباری،  مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان در مراسم انتخابات این انجمن اسلامی ضمن تبیین جایگاه دانش آموزان در جامعه گفت: جامعه مانند ماشینی است که به قطعات مختلفی نیاز دارد ما نیز قطعه ای از پازل تربیتی انقلاب اسلامی هستیم. وی خاطر نشان کرد: نقطه اتکا و اعتماد ما بدنه دانش آموزان است و هر کدام از شما نماینده دانش آموزان شهرستان خود هستید.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان در ادامه با تبیین آرایش قرارگاهی اتحادیه انجن های اسلامی دانش آموزان گفت: امروز انتخابات قرارگاه استانی برگزار و پس از آن نمایندگان ما در قرارگاه ملی حاضر خواهد شد. در قرارگاه ملی نیز یک دانش آموز دختر و یک دانش آموز پسر انتخاب خواهند شد که در بالاترین سطح تصمیم گیری در اتحادیه که شورای مرکزی است حاضر می شوند. وی با تاکید بر نقش ویژه دانش آموزان در تصمیم سازی ها گفت: در این شورا رهبری دارای دو نماینده، وزیر آموزش و پرورش یک نماینده هستند یعنی به همان میزان که رهبری حق رای دارند، دانش آموزان نیز حق رای دارند.

وی افزود : در انجمن اسلامی قرار است انسان مسئول تربیت شود و همه آنچه شما در این فعالیت ها می بینید با این هدف انجام می پذیرد. شما دانش آموزان باید در این مسیر خود را برای بر عهده گرفتن مسئولیت های اساسی جامعه آماده نمائید.

در ادامه برنامه معاونت فرهنگی تربیتی برادران استان به تشریح فرآیند انتخابات پرداخت و گفت: بعد از انجام مصاحبه از کاندیداهای قرارگاه استانی، افرادی که تایید صلاحیت شوند میتوانند حداکثر در ۵ دقیقه سخنرانی نموده و خود را معرفی و از برنامه های خود دفاع نمایند. نوری محب در رابطه با نهایی شدن آراء افزود: بعد از صحبت همه کاندیداها، تعرفه های رای بوسیله صندوق جمع آوری می شود و نهایتا با شمارش آراء و اعلام نمایندگان قطعی قرارگاه استانی کار را پایان خواهیم داد.

در پایان و پس از شمارش آرا با حضور تمامی رای دهندگان علی ورمزیار و حسین خلیلیان از همدان، امیرحسین عبدالملکی از کبودراهنگ، ابوالفضل قنبری از بهار، محمد آبیار از اسدآباد، عباس سوری از نهاوند و علیرضا روستایی از ملایر با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان قرارگاه استانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان انتخاب شدند. گفتنی است این دانش آموزان هفته آینده در اردوی آموزشی ورزشی صعود به قله سبلان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13310
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات استانی انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.