• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

امسال نهضت پیاده راه سازی در بهار داشتیم

  • کد خبر : 17217
  • 06 شهریور 1398 - 12:35
امسال نهضت پیاده راه سازی در بهار داشتیم

رئیس شورای شهر بهار با اعلام این مطلب که امسال ۱۰ هزار متر مربع پیاده راه سازی در سطح شهر داشتیم، سال ۹۸ را سال نهضت پیاده روسازی در بهار خواند. به گزارش عصر همدان، حسین فیض الهی، رئیس شورای شهر بهار در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در محل […]

رئیس شورای شهر بهار با اعلام این مطلب که امسال ۱۰ هزار متر مربع پیاده راه سازی در سطح شهر داشتیم، سال ۹۸ را سال نهضت پیاده روسازی در بهار خواند.

به گزارش عصر همدان، حسین فیض الهی، رئیس شورای شهر بهار در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در محل شورای شهر بهار برگزار شد، به بیان عملکرد شورای اسلامی دوره پنجم پرداخت و گفت: اقدامات ما در طی این ۲۲ ماه در مسیر پیشرفت بهار بوده و این پیشرفت مستزم وجود زیرساخت هایی در شهر است که تلاشمان این بوده که زیرساخت ها در اولویت قرار گیرد.

وی از اقدامات شورای شهر در واگذاری مسکن مهر ولایت گفت و از پیشرفت ۹۰ درصدی این مجتمع خبرداد و گفت: با صحبت هایی که با سرمایه گذار داشتیم مقرر شده که طی دو سه ماه آینده این واحدها تحویل مالکین شود.

فیض الهی، تدوین طرح گردشگری محور بهار- لالجین را از مهمترین برنامه های پیش رو دانست و در ادامه سال ۹۸ و ۹۷ را سال نهضت پیاده روسازی در شهر بهار عنوان کرد و گفت: ۱۰ هزار متر مربع پیاده راه سازی و ۱۳ هزار تن آسفالت ریزی در سطح معابر انجام خواهد شد که تا آخر فصل کاری کار ادامه خواهد داشت.

وی از ساخت پارک ۳۰۰۰ متری در ورودی شهر بهار و روبروی مسکن مهر خبر داد و گفت: ۱۸ هکتار زمین در اختیار شهرداری قرار گرفته و بخشی از این زمین به ساخت پارکی در ابتدای شهر اختصاص داده خواهد شد و همچنین از سال بعد اهتمام جدی برای انتقال مشاغل صنعتی به خارج از شهر را خواهیم داشت و افراد برای ساخت و تجهیز کارگاه های صنعتی خود در این قسمت می توانند اقدام کنند چه بسا که تخفیفات خوبی نیز برای این افراد در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای شهر بهار، از دیگر اقدامات شورای شهر را محوطه سازی مجتمع ستاره ایرانیان، احداث و تجهیز پارک های محلی، تکمیل فاز اول پارک بانوان در فضایی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع، ساماندهی و دیوارکشی آرامستان و آماده سازی زیرگذر نهالستان بیان کرد.

فیض الهی، در ادامه از پیگیری ساخت درمانگاه تامین اجتماعی خبر داد و گفت قرارداد برای ساخت درمانگاه بسته شده و به زودی کار ساخت آغاز می شود.

رئیس شورای شهر بهار، همچنین از دیدار اعضای شورای شهر با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین مدیر کل جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: پیگیر بیمه خبرنگاران و هنرمندان شدیم و همچنین پیشنهاد برگزاری جشنواره سیب زمینی در بهار در پائیز امسال را داده ایم و به دنبال برگزاری این جشنواره در بهار هستیم.

وی، حمایت از مشاغل خانگی را یکی از برنامه های شورا عنوان کرد و گفت: مشاغل خانگی همچون فرشبافی ، خیاطی و رشته بری از مشاغلی هستند که به دنبال توسعه آن در بهار هستیم و از مراکز مرتبط حمایت های لازم برای آنها را جذب می کنیم.

فیض اللهی، با اعلام آمادگی برای ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در بهار گفت: زمینی به مساحت ۲۴ هکتار برای این نیروگاه جنب پست سید جمال الدین درنظر گرفته شده و همه مجوزها برای آن اخذ شده و به دنبال سرمایه گذار برای این نیروگاه هستیم.

وی، در پایان به جابجایی شهردار رمضانی از بهار پرداخت و ضمن تشکر از زحمات شهردار رمضانی گفت: به دلیل نزدیک شدن ایام بازنشستگی شهرداری رمضانی با انتقال وی به همدان موافقت کردیم و هم اکنون به دنبال یک نیروی بومی خلاق و متفکر برای شهرداری هستیم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17217
  • دیدگاه‌ها برای امسال نهضت پیاده راه سازی در بهار داشتیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.