• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

آمریکا با ترور سردار سلیمانی قبر خود را کند

  • کد خبر : 41216
  • 15 دی 1398 - 8:40
آمریکا با ترور سردار سلیمانی قبر خود را کند

هنرمند نام آشنای شهر بهار شهادت سردار سلیمانی را حاوی پیام مهمی برای ایرانیان دانست و گفت: همه باید از این به بعد لباس رزم بپوشیم و به میدان برویم و آمریکا با این کار قبر خودش را کند. به گزارش عصر همدان؛ علی غیبی یکی از هنرمندان خوشنام و انقلابی شهر بهار است که […]

هنرمند نام آشنای شهر بهار شهادت سردار سلیمانی را حاوی پیام مهمی برای ایرانیان دانست و گفت: همه باید از این به بعد لباس رزم بپوشیم و به میدان برویم و آمریکا با این کار قبر خودش را کند.

به گزارش عصر همدان؛ علی غیبی یکی از هنرمندان خوشنام و انقلابی شهر بهار است که در رشته نقاشی فعالیت می کند و تصویرگری چهره شهدا در برخی از یادواره ها را به صورت زنده در کارنامه خود دارد.

غیبی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی بسیار منقلب شدم، اظهار کرد: از وقتی که این خبر را شنیدم مثل شخصی هستم که شکست بزرگی در زندگی اش خورده، آرامشم را از دست داده ام و باورم نمی شود.

این هنرمند بهاری شهادت سردار سلیمانی را حاوی پیام ارزشمندی برای ما دانست و گفت: شهادت حاج قاسم پیامی را برای ما دارد و آن این است که همه ما باید لباس رزم بپوشیم و آماده مبارزه شویم.

وی گفت: مطلب مهمی که امریکا و اسرائیل در مورد شیعیان امیرالمومنین نمی دانند این است که همه ما به دنبال شهادت هستیم. اینها اگر این را می دانستند و درک می کردند دست به چنین اقداماتی می زدند.

غیبی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی باعث شد خشم ما نسبت به استکبار جهانی فوران کند و امریکایی ها مطمئن باشند که انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

این هنرمند ادامه داد: امریکا با این کار قبر خودش و اسرائیل را کند؛ چرا که ما تنها منتظر فرمان رهبریم  که به میدان بیاییم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در دل همه ما جای داشت و شهادتش باعث شد همه آن کسانی که به علت مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی به کشور پشت کرده بودند هم بیدار شوند و فهمیدند که باید برای مراقبت از کشورمان از جانمان هم بگذریم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41216
  • دیدگاه‌ها برای آمریکا با ترور سردار سلیمانی قبر خود را کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.