• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
استاندار همدان:

امروز باید قوی در صحنه حاضر شویم

  • کد خبر : 212123
  • 09 اسفند 1402 - 7:29
امروز باید قوی در صحنه حاضر شویم
استاندار همدان با بیان اینکه امروز باید قوی در صحنه حاضر شویم، گفت: درخواست می‌کنم افرادی که با جوانان و نوجوانان و رای اولی‌ها در ارتباط هستند آن‌ها را تشویق کنند تا پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، گفت: همچنان که مردم آگاه و هوشیار در ۲۲ بهمن در راهپیمایی دشمن شکن حضور پیدا کردند و بار دیگر دست رد بر سینه دشمنان زدند قطعا حضور حماسی پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری افزود: مشارکت بالا صلابت مردم ایران، صلابت مردم استان، پایداری و پای مردی را نشان دهد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای یک برگ زرین دیگری بر صفحات زرین جمهوری‌اسلامی برای رویارویی با دشمنان است.

استاندار همدان اذعان داشت: هر زمان انتخابات پر قدرتی برگزار شد دشمن عقب نشینی کرد و هر زمان میزان مشارکت به دلیل سوء مدیریت کاهش پیدا کرد دشمن امیدوار شد و طراحی خود را قوی‌تر و قدرتمند‌تر برگزار کرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: آن‌چه ما باید در کنار حضور حداکثری توجه کنیم موضوع انتخاب اصلح است، ما نیاز به انسان‌های شایسته و وارسته و خود ساخته‌ای داریم که بتوانند مسیر خدمتگذاری را برای مدیران هموار کنند و به مشکلات اساسی مردم توجه کنند .

استاندار همدان با بیان اینکه بعد از ۴۵ سال و بعد از ۱۱ دوره مجلس شورای اسلامی باید افراد شایسته‌ای را انتخاب کنیم که نماد و نمونه و عصاره فضائل مردم ما باشند، افزود: کسانی که در مدار وحدت و انسجام زمینه ساز خدمت گذاری بیشتر را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه افراد ساده زیست و بدون تزویر و ریا خدمت گذار مردم هستند، گفت: نظام نظام الهی و جمهوری اسلامی است باید با مردم صادق و رو راست بود.

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212123
  • دیدگاه‌ها برای امروز باید قوی در صحنه حاضر شویم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.