• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

امروز باید در دفاع از مظلوم، ذهن‌ها بیدار شود

  • کد خبر : 67332
  • 02 خرداد 1399 - 15:35
امروز باید در دفاع از مظلوم، ذهن‌ها بیدار شود

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: امروز وظیفه ماست که در دفاع از مظلومیت فلسطین، وجدان‌ها در درون بیدار شوند و فریاد انزجار سر بدهند.   به گزارش عصر همدان؛ با توجه به اعلام وضعیت سفید در شهرستان اسدآباد امروز اولین نماز جمعه این شهرستان در سال ۱۳۹۹ برگزار شد. حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در […]

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: امروز وظیفه ماست که در دفاع از مظلومیت فلسطین، وجدان‌ها در درون بیدار شوند و فریاد انزجار سر بدهند.

 

به گزارش عصر همدان؛ با توجه به اعلام وضعیت سفید در شهرستان اسدآباد امروز اولین نماز جمعه این شهرستان در سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان  با اشاره به روز جهانی قدس و نامگذاری این روز از سوی امام ره، اظهار کرد: امام خمینی با آینده گری و سیاستمداری خود در دفاع از مظلوم اخرین جمعه ماه رمضان را به نام قدس نامگذاری کردند که امروز یک فرهنگ در سطح جهان است.

وی با اشاره به اینکه سالیان سال است که با دفاع جانانه رهبر انقلاب در سخنرانی های مختلف، دفاع از مظلوم مطرح می شود، افزود: امروز وظیفه ماست که در دفاع از مظلومیت فلسطین، وجدان‌ها در درون بیدار شوند و فریاد انزجار سر بدهند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در سخنرانی امروز در تلویزیون، اظهار کرد: امروز باید ذهن ها بیدار شود و مجرم اصلی شناخته شود که در رآس آنان آل سعود، اسراییل و آمریکاست.

وی تصریح کرد: حضرت آقا فرموردند که امروز دنیا یک به یک آمار بیماران کرونایی را می شمارند و اما هیچ کس نمی پرسد صدها هزار اسیر و شهید که آمریکا در بسیاری از کشورها آتش جنگ را به پا کرده کیست؟ آنان که دم از حقوق بشر می زنند، کجا هستند.

حسینی مجد افزود: امیدواریم که کشورهایی که نمک خورده آمریکا هستند، به خود بیایند و در دفاع از مظلوم به پا خیزند.

وی با با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا سه ماه نماز جمعه تعطیل بود و برگزار نشد، افزود: رهبر انقلاب با فرمان به موقع برای کمک مؤمنانه و همدلی بین اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا امروز توانستیم بیش از ۲میلیارد تومان ارزاق و بسته غذایی تقدیم مردم کنیم.

امام جمعه اسدآباد از رزمایش کمک مومنانه در آستانه عید فطر خبر داد و گفت: در امر بهداشت همه مردم و مسئولان دست به دست هم دادند و مقابل این ویروس ایستادند و امروز وضعیت این شهر سفید اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تنها برای نمازهای جمعه و جماعت در اسدآباد با رعایت پروتکل بهداشتی اجازه فعالیت داده است،افزود: برای نوعید اموات، بازگشایی رستوران ها و تالارها اجازه ای داده نشده که مردم باید توجه کنند.

حسینی مجد باتأکید بر اینکه نماینده منتخب باید با روحیه ولایتمداری و حفظ ارزش‌ها در مسیر خدمت و ولایت باشد و تا زمانی که به اینگونه باشد از وی پشتیبانی خواهیم کرد، از خدمت ۴ ساله رنجبرزاده قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67332
  • دیدگاه‌ها برای امروز باید در دفاع از مظلوم، ذهن‌ها بیدار شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.