• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

امام جمعه جدید بخش شیرین سو معرفی شد

  • کد خبر : 197894
  • 29 شهریور 1402 - 8:45
امام جمعه جدید بخش شیرین سو معرفی شد
مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بخش شیرین سو با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بخش شیرین سو با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان وامامان جمعه کبودراهنگ و گل تپه و مسئولین شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

در این مراسم از زحمات ۳ ساله حجت الاسلام حسن ملکی تقدیر و حجت الاسلام مهدی عالمی با حکم رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، به عنوان امام جمعه جدید بخش شیرین سو منصوب و معرفی شد.

مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ در آیین تکریم و معارفه امام جمعه بخش شیرین سو در مسجد جامع این شهر گفت:شهرستان کبودراهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه شهر، سه بخش و ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

وی با توجه به جایگاه والای نماز جمعه افزود:نمازجمعه پایگاه محکم و مستحکم و مظهر وحدت و انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به شجاعت مثال زدنی مردمان شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، فرزندان این خطه از ارزش‌های اسلامی و اعتقاداتشان، با شجاعت دفاع کردند در امتداد آن نیز در همه صحنه‌ها حضوری موثر داشته‌اند‌.

غلامی وحدت و همدلی را رمز موفقیت دستگاه های اجرایی دانست و گفت: در این شهرستان وحدت و همدلی باحضور ائمه محترم جمعه بین مسئولان و قوای سه گانه حاکم است و در سایه این صمیمیت و تعامل است که مردم نیز از خدمات ارزنده دستگاههای اجرایی بهره مند می شوند.

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به جایگاه ویژه جامعه روحانیت در جامعه عنوان کرد:بنده و تمامی مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم زیر پرچم ولایت‌ فقیه و با هدایت‌های ائمه محترم جمعه با وحدت و همدلی خدمت بی منت و شبانه روزی را به مردم عزیز تکلیف دینی و ملی خود می‌دانیم وما مفتخریم که در کشوری خدمت می‌کنیم که روحانیت در آن نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی در پایان از خدمات حجت الاسلام حسن ملکی امام جمعه پیشین شیرین سو تقدیر و برای حجت الاسلام مهدی عالمی امام جمعه جدید بخش شیرین سو آرزوی توفیق وموفقیت کرد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197894
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه جدید بخش شیرین سو معرفی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.