• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

افزایش دو برابری حجم آسفالت‌ریزی در ملایر

  • کد خبر : 183553
  • 19 اردیبهشت 1402 - 10:12
افزایش دو برابری حجم آسفالت‌ریزی در ملایر

معاون عمرانی شهرداری ملایر گفت: در راستای نهضت آسفالت، امسل بنا داریم ۶۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر ملایر را آسفالت و بهسازی کنیم که در مقایسه با سال گذشته، حجم آسفالت‌ریزی به دو برابر افزایش می‌یابد. به گزارش عصرهمدان؛ حسین بابایی، معاون عمرانی شهرداری ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به حجم بالای آسفالت‌ریزی […]

معاون عمرانی شهرداری ملایر گفت: در راستای نهضت آسفالت، امسل بنا داریم ۶۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر ملایر را آسفالت و بهسازی کنیم که در مقایسه با سال گذشته، حجم آسفالت‌ریزی به دو برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش عصرهمدان؛ حسین بابایی، معاون عمرانی شهرداری ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به حجم بالای آسفالت‌ریزی در شهری ملایر اظهار کرد: با اجرای طرح مهضت آسفالت در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع آسفالت و لکه‌گیری به صورت یکپارچه با دستگاه‌های مکانیزه و با اکیپ‌های دستی انجام شد.

وی افزود: با توجه نیاز شهر ملایر طرح نهضت آسفالت امسال در شهر به صورت فراگیرتر انجام و سطح شهر را به طور کامل پوشش داده می شود تا خدمات خوبی به مردم ارائه و سطح رضایت‌مندی شهروندان راافزایش یابد.

معاون عمرانی شهرداری ملایر به ممیزی شهر ملایر و تهیه نقشه قسمت های مختلف که نیاز به لکه گیری و آسفالت دارند، اشاره کرد و گفت: ممیزی شهر ملایر در پنج سطح ارزیابی و با آماده‌سازی پنج اکیپ، تا پایان که فصل کاری و ظرفیت کارخانه آسفالت ملایر طرح نهضت آسفالت در معابر شهری ادامه دارد.

وی گفت: در راستای این طرح تجهیز کارخانه آسفالت یکی از اقدامات مهم شهرداری ملایر بوده است تا بتوان باکیفیت‌ترین آسفالت را تهیه و در سطح معابر استفاده کرد.

وی تاکید کرد: در اجرای این طرح با آموزش نیروی انسانی با استفاده از مجرب‌ترین مدرسان در دستورکار قرار گرفت و با انتخاب پیمانکار باصلاحیت لازم کار در سطح شهر ملایر آغاز شده است.

بابایی تجهیز کارخانه، محوطه‌سازی، اقدامات زیرساختی و گازرسانی را از دیگر اقدامات شهرداری در راستای نهضت آسفالت برشمرد و گفت: یک دستگاه بازیافت توسط شهرداری خریداری شده تا در فصل زمستان هم بتوان برای ترمیم آسفالت معابر اقدام کرد.

وی تهیه و خرید مصالح، شن و ماسه مرغوب و استاندارد د و قیر را ازدیگر اقدامات در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت عنوان و بیان کرد: از سوی دفتر فنی استاندارد ی همدان بازرسی‌های لازم از کارخانه آسفالت انجام شد تا مصالح کیفیت و مرغوبیت لازم را داشته باشد.

معاون عمرانی شهرداری ملایر با بیان اینکه در ارزیابی های انجام شدهکارخانه آسفالت شهرداری ملایر حد لازم مورد نیاز را کسب کرده است، تصریح کرد: برای کنترل کیفیت مصالح مورد نیاز برای آسفالت، تجهیزات آزمایشگاهی خریداری و ساختمان آزمایشگاه نیز در حال ساخت است تا به صورت مداوم کنترل کیفیت در کارخانه انجام شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183553
  • دیدگاه‌ها برای افزایش دو برابری حجم آسفالت‌ریزی در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.