• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
وزیر امور اقتصادی و دارایی در همدان تاکید کرد:

تغییر مسیر اقتصادی ایران؛ از بی‌قوارگی به نقطه ایده‌آل

  • کد خبر : 195648
  • 09 شهریور 1402 - 14:54
تغییر مسیر اقتصادی ایران؛ از بی‌قوارگی به نقطه ایده‌آل
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با اتکا به عدالت، اقتصاد را باید در کشور به تعادل برسانیم و تمامی بخش‌های کشور را از توسعه بی‌نصیب نگذاریم.

به گزارش عصر همدان؛ سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، در بازدید از شرکت کمباین‌سازی خاوری، گفت: استان همدان نه تنها به عنوان قطب تاریخی و تمدنی کشور است، بلکه یکی از مراکز پیشرو در حوزه تولیدات کشاورزی و صنعتی است .

وی با اشاره به ظرفیت استان در بخش کشاورزی گفت:  آینده‌ی همدان با توجه به طرح‌های اقتصادی که امروز شروع شده، بسیار اقتصادی‌تر خواهد بود.

خاندوزی تاکید کرد: تولیدکنندگان از دولت توقع دارند مسیر تولید و صادرات و زمینه‌ای برای گسترش و توسعه آنها هموارتر شود که به همین جهت، رئیس سازمان مالیاتی کشور برای رفع مسایل مالیاتی فعالان اقتصادی استان در این سفر حاضر هستند و به تک تک واحدهایی که نیازمند رسیدگی ویژه هستند، دستور لازم را صادر می‌کنند تا رفع گره صورت بگیرد.

وزیر امور دارایی و اقتصادی هدف از حضور در همدان را پیگیری مشکلات کارخانه‌های تولیدی در این استان و رفع موانع تولید عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه در ابلاغیه ای ۳۵ مورد از اختیارات را به مدیران استانی داده ام گفت: با این اقدام کارها سریع تر صورت می گیرد.

خاندوزی ادامه داد: امیدواریم همانطور که بی عدالتی موجب بی قوارگی اقتصادی ایران و محروم تر کردن بخش‌هایی از کشور شده بود، این مسیر را تغییر دهیم و روی ریل صحیح به نقطه ایده آل برسانیم.

 

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195648
  • دیدگاه‌ها برای تغییر مسیر اقتصادی ایران؛ از بی‌قوارگی به نقطه ایده‌آل بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.