• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

افزایش بودجه قوه قضائیه برای سال آینده

  • کد خبر : 212696
  • 17 اسفند 1402 - 15:23
افزایش بودجه قوه قضائیه برای سال آینده
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کارهای بزرگی در مجلس برای قوه قضائیه انجام شده است، گفت: افزایش بودجه قوه قضائیه برای سال آینده کار بزرگی بود که برای اولین بار است رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» پیش از ظهر امروز حمیدرضا حاجی بابایی در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان همدان با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور، گفت: با برگزاری انتخابات در ایران، حق مشخص شد و وجهه دشمنان ما فرو ریخت‌.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران ملتی هستند که در طول تاریخ کم نظیر و شاید هم بی‌نظیر بودند، تصریح کرد: خدارا شاکریم و از همه ملت سپاسگزاریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عملکرد خوب قوه قضائیه، یادآور شد: آقای اژه‌ای نویدبخش عدالت در کشور هستند و امروز مجموعه قوه قضائیه مجموعه‌ای است که از کمک کردن به آن‌ها لذت می‌بریم.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده موفق به افزایش دادن بودجه قوه قضائیه شدند، افزود: این افزایش بودجه بخاطر مردم است، در این مدت فشارهای سنگینی به من آوردند که چرا بودجه اینقدر اضافه شد؟ من رسماً اعلام می‌کنم این افزایش بودجه برای کمک به ملت ایران و کمک به عدالت و عدالت محوری است.

وی ادامه داد: بارها از اینکه در قوه قضائیه تعداد قضات و کارکنان و خدمتگزاران به مردم با خدماتی که باید انجام دهند مطابقت ندارد سخن به میان آمده و قاضی نمی‌تواند این همه پرونده را بررسی کند در نتیجه نیاز داریم کیفیت و تعداد قضات بیشتر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کارهای بزرگی در مجلس برای قوه قضائیه انجام شده است، عنوان کرد: افزایش بودجه قوه قضائیه برای سال آینده کار بزرگی بود که برای اولین بار است رخ می‌دهد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد ۵۰۰ میلیاردتومان نیز برای پابند در نظر گرفته شد تا جوانی تصادف کرده و مشکلی برایش پیش آمده به جای حبس در زندان، در خانه بماند و این اقدامات تربیتی موثری است.

وی با تاکید براینکه بودجه صداوسیما برای ساخت برنامه‌های فرهنگی مثل فیلم و سریال در سال آینده افزایش یافت، گفت: ۲۸ هزار میلیارد تومان برای کارهای فرهنگی صداوسیما در نظر گرفته شده است.

حاجی‌بابایی در پایان با اشاره به اینکه بودجه باید مردم محور باشد، افزود: بودجه باید برای مردم باشد و اعتقاد من بر این است که امروز شورای قوه قضائیه و مدیران، کارشناس هستند و به مسائل اشراف کامل دارند و میدانی کار می‌کنند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212696
  • دیدگاه‌ها برای افزایش بودجه قوه قضائیه برای سال آینده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.