• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

افزایش ۱۲۰ درصدی کشف سرقت، در شهرستان رزن

  • کد خبر : 9359
  • 19 تیر 1398 - 17:22
افزایش ۱۲۰ درصدی کشف سرقت، در شهرستان رزن

فرمانده انتظامی شهرستان “رزن”، از افزایش ۱۲۰ درصدی کشف انواع سرقت در ۳ ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ “علی زنگنه”، در این خصوص در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، در ۳ ماه اول سالجاری […]

فرمانده انتظامی شهرستان “رزن”، از افزایش ۱۲۰ درصدی کشف انواع سرقت در ۳ ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ “علی زنگنه”، در این خصوص در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، در ۳ ماه اول سالجاری ماموران انتظامی شهرستان رزن موفق به جلوگیری از وقوع انواع سرقت ها و افزایش ۱۲۰ درصدی کشف انواع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شدند.

وی افزود: در راستای کنترل جرایم به ویژه سرقت در سطح شهرستان با افزایش گشت های خودرویی،تقویت گشت های نامحسوس، تشویق کارکنان ساعی و سخت کوش و افزایش گشت پیاده، سارقان و افراد مجهول الهویه شناسایی و دستگیر شدند که تاثیر بسزایی در کاهش وقوع سرقت در مدت مذکور داشت.

سرهنگ زنگنه تصریح کرد: در حوزه راهور نیز با تلاش کارکنان و همکاری مردم شاهد کاهش ۲۱ درصدی تصادفات جرحی در سطح شهرستان در ۳ ماهه اول سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

این مقام انتظامی با اشاره به برخورد قاطع با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر ادامه داد: در این حوزه نیز افزایش ۷۳ درصدی کشف انواع مواد مخدر در این مدت، نسبت به سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان خاطر نشان کرد: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هر گونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=9359
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۱۲۰ درصدی کشف سرقت، در شهرستان رزن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.