• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

افتتاح ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان در بخش کشاورزی اسدآباد

  • کد خبر : 80288
  • 02 شهریور 1399 - 10:17
افتتاح ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان در بخش کشاورزی اسدآباد

سقراط بیرنگ با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۵ پروژه با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برادری می‌رسد، گفت: با بهره‌برادری از این پروژه‌ها ۷۰ نفر در بخش کشاورزی مشغول به کار می‌شوند.   سقراط بیرنگ رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به […]

سقراط بیرنگ با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۵ پروژه با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برادری می‌رسد، گفت: با بهره‌برادری از این پروژه‌ها ۷۰ نفر در بخش کشاورزی مشغول به کار می‌شوند.

 

سقراط بیرنگ رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، اظهار کرد: امسال در این هفته تعداد پنج پروژه در بخش کشاورزی و دامی به بهره‌برادری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آبیاری تحت فشار در شهر آجین و کم فشار در روستای گدارپهن، دو گلخانه در شهرک پردیس و یک واحد پرورش در جنت آباد است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: برای بهره‌برادری از تعداد پنج پروژه بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی، تسهیلات بانکی هزینه صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد در اجرای پروژه آبیاری تحت فشار رتبه اول استان را داراست، افزود: امسال در این هفته ۲۰۰هکتار از اراضی مجهز به نوع سیستم آبیاری تحت فشار و کم فشار مجهز می‌شوند که از این میزان ۴۵ هکتار تحت فشار و ۱۵۵ هکتار کم فشار است.

بیرنگ با اشاره به بهره‌برادری دو گلخانه سبزی و صیفی‌جات در شهرک پردیس اسدآباد، گفت: هر کدام از این پروژه‌ها به میزان ۳ هزار و ۷۰۰ متر است که برای ۶ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی گفت: با بهره‌برادری از این ۵ پروژه ۷۰ نفر در بخش کشاورزی آبیاری تحت فشار، واحدهای گلخانه و پرورش اسدآباد مشغول به کار می‌شوند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد یادآور شد: این پروژه‌ها به صورت نمادین و رسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برادری می‌رسد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80288
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان در بخش کشاورزی اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.