• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
0

افتتاح ۱۹ طرح شهرستان درگزین در ایام دهه فجر

  • کد خبر : 46895
  • 14 بهمن 1398 - 9:57
افتتاح ۱۹ طرح شهرستان درگزین در ایام دهه فجر

علی اصغر ناظری پور از افتتاح ۱۹ طرح از جمله طرح‌های شاخصی همچون دامداری و مجموعه پارک آبی شهر قروه با بیش از ۵۳ میلیارد تومان اعتبار خبر داد. فرماندار درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه نباید نا امیدی به مردم تزریق شود، ادامه داد: وفاق و همبستگی بی نظیری در […]

علی اصغر ناظری پور از افتتاح ۱۹ طرح از جمله طرح‌های شاخصی همچون دامداری و مجموعه پارک آبی شهر قروه با بیش از ۵۳ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

فرماندار درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه نباید نا امیدی به مردم تزریق شود، ادامه داد: وفاق و همبستگی بی نظیری در شهرستان درگزین وجود دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در چهل‌ویکمین دهه مبارک فجر، گفت: این ایام به عنوان یادگار روزهای حماسه در برابر ستمگران پهلوی است؛ برگزاری دهه فجر با شکوه و انتخابات پرشور از مهمترین ماموریت های مدیریت اجرایی این شهرستان است.

ناظری پور بیان کرد: در ایام الله دهه فجر، ۱۹ طرح از جمله طرح‌های شاخصی همچون دامداری و مجموعه پارک آبی شهر قروه با اعتبار بیش از ۵۳ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به انجام پروژه گازرسانی به گلخانه عمان در هفته دولت، افزود: میزان اعتبار این پروژه ۷ میلیارد تومان است.

فرماندار درگزین تصریح کرد: پروژه بزرگ فاضلاب قروه یکی دیگر از اقدامات مهمی است که از ابتدای حضور در این شهرستان، تلاش‌های خود را در راستای تحقق این محقق انجام آغاز کردم.

وی به آغاز عملیات عمرانی سه راهی کاج به سه راهی اصله در شهرستان فامنین اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم ان پروژه تا سال ۱۴۰۰ به پایان برسد.

ناظری پور با بیان اینکه نگاه ویژه ای به راه های شهرستان داریم، خاطرنشان کرد: طرح های قابل افتتاح در دهه فجر، اشتغالزایی حدود ۲۰۶ نفر را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه برگزاری انتخابات با شکوه را یک اصل و ضرورت برای کشور و منطقه دانست و یادآور شد: ۴۵ شعبه اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان درگزین پیش‌بینی شده است که از این تعداد دو شعبه سیار است.

فرماندار درگزین تعداد واجدین شرایط رای دادن در شهرستان درگزین را ۲۹ هزار نفر عنوان کرد و گفت: امیدواریم انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود شهرستان درگزین را دارای روستاهای بکر و دیدنی در سطح کشور معرفی کرد و افزود: میراث فرهنگی باید در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی این شهرستان جدی ورود کند.

ناظری پور خواستار حضور بخش خصوصی در پروژه های گردشگری شد و اظهار کرد: در خصوص واگذاری جاذبه های گردشگری سد شنجور در کمیته برنامه ریزی اقداماتی صورت گرفته است که پس از انجام مباحث تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی طبیعت زیبای روستای عین آباد، شاهنجرین، سد شنجور روستای کاج و مباحث مطرح شده در خصوص شهر زیرزمینی کرفس را نیازمند ورود جدی دستگاه میراث فرهنگی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم این مناطق و جاذبه های گردشگری به محوریت توسعه شهرستان بدل شود.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46895
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۱۹ طرح شهرستان درگزین در ایام دهه فجر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.