• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
هدیه رهبری به دختران ایران؛

افتتاح ۷۰۰ تخت خوابگاهی جدید در دانشگاه بوعلی‌سینا

  • کد خبر : 212703
  • 17 اسفند 1402 - 15:47
افتتاح ۷۰۰ تخت خوابگاهی جدید در دانشگاه بوعلی‌سینا
همزمان با افتتاح دو خوابگاه جدید در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان، ۷۰۰ تخت خوابگاهی به دختران دانشجو در سراسر کشور هدیه داده شد. این خوابگاه‌ها که با مساعدت رهبر معظم انقلاب و توسط بنیاد ۱۵ خرداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ساخته شده‌اند، گامی مهم در جهت ارتقای رفاه و آسایش دانشجویان دختر محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛  حمیدرضا علیان زادگان، صبح امروز در آئین افتتاح خوابگاه‌های جدیدالاحداث بانوی مجاهد 《 مرضیه حدیدچی دباغ》، دانشگاه بوعلی‌سینا همدان، اظهار کرد: خدا را شاکریم که شاهد برگی دیگر در صفحه افتخارات بنیاد ۱۵ خرداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هستیم.

وی افزود: امروز رسماً ۷۰۰ نفر رسما دارای امکانات رفاهی شده و ما با افتخار این خوابگاه را به دختران این دانشگاه تقدیم می‌کنیم.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با بیان اینکه این بنیاد در حوزه جمعیت و سلامت نیز فعالیت بسیاری داشته، عنوان کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در ذیل کارهای خود، کارهای ویژه عمرانی هم انجام می‌دهد.

علیان زادگان با بیان اینکه ۱۶ خوابگاه دانشجوایی در دستور کار بنیاد قرار داشته که تاکنون ۱۳ خوابگاه در شهرهای بیرجند، سنندج، اراک، شهرکرد، بوشهر و … افتتاح شده و امروز هم دو خوابگاه در شهر همدان افتتاح خواهد شد. وی با اشاره به راهبری هماهنگ، دقیق و خوب این مجموعه، عنوان کرد: این موضوع بشکل هفتگی راهبری شده و به شکل ویژه پروژه‌های مسکن ملی و خوابگاه‌ها را بررسی می‌کردند.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با خطاب به عوامل اجرائی این پروزه عظیم، گفت: مطمئنم احداث این مجموعه ارزشمند در پرونده شما ماندگار خواهد ماند.

عالیان زادگان با اشاره به افتتاح این خوابگاه با مساحت۷۲۰۰ متر مربع، ابراز کرد: این خوابگاه را به وزیر علوم تقدیم خواهیم کرد. وی با اشاره به منابع ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بنیاد امام(ره)، برای ساخت این مجتمع، یادآور شد: بنیاد ۱۵ خرداد و ستاد اجرائی فرمان امام جزء نهادهایی هست که پیشنهاد ساخت خوابگاه دختران سرزمین ایران را داده است.

مدیر عامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: این خوابگاه‌ها هدیه‌ای از سوی رهبری معظم انقلاب به دختران سرزمین ایران است و تمام این پروژه‌ها ذیل نهادهای دفتر مقام معظم رهبری انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212703
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۷۰۰ تخت خوابگاهی جدید در دانشگاه بوعلی‌سینا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.