• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خبر داد:

افتتاح ۴ خانه قرآنی در چهل و پنجمین بهار انقلاب در اسدآباد

  • کد خبر : 209432
  • 25 دی 1402 - 8:11
افتتاح ۴ خانه قرآنی در چهل و پنجمین بهار انقلاب در اسدآباد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از افتتاح چهار خانه قرآن درد دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبرداد و گفت: در این دهه محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی ویژه دانش‌آ‌موزان دختر برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر طالبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برای رسیدن به قله که به تعبیر رهبر انقلاب نزدیک آن هستیم، باید همه مردم و مسئولان در راستای اعتلای نظام و انقلاب تلاش کنیم و قدمی برداریم.

وی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال بهترین فرصت است که ه مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کنار جشن و سرور به جهاد تبیین که فریضه همگانی است، بپردازیم که در این میان وظایف مسئولان مضاعف است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به کلام پیامبراکرم(ص) که فرمود «سَیِّدُ الْقَوْمِ‏ خَادِمُهُمْ‏، یعنی رئیس و آقای هر قوم، خدمتگزار آن‌ها می‌باشد»، افزود: مسئولان در نظام اسلامی با تأسی به مسئولان باید خود را خادم مردم دانسته و برای اعتلای نظام اسلامی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم بدون شک ولی‌نعمت این نظام هستند و مشروعیت نظام به حضور و اراده مردم بوده است، اذعان کرد: قطعاً مردم در اسفندماه با حضور و مشارکت خود در انتخابات پیش‌رو دشمن را ناامید خواهند کرد و مثل همیشه ثابت خواهند کرد که پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات شهرستان اسدآباد در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، گفت: در این دهه ۱۰ شب در ۱۰ مسجد برنامه‌ها ونشست‌هایی با ۱۰ رویکرد و محوریت موضوعات مرتبط با انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری محفل انسی با قرآن در سطح شهرستان ویژه دانش‌آ‌موزان دختر خبر داد و افزود: این محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی خواهد بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد همچنین از اعزام مبلغین راویان انقلاب به روستاهای فاقد روحانی در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ در راستای انجام فریضه جهاد تببین است.

وی برگزاری همایش قرآنی با حضور سخنران کشوری و برنامه‌ای ناب قرآنی، تقدیر از فعالین قرآنی، افتتاح چهار خانه قرآن و معرفی کتاب‌های تاریخ انقلاب با عنوان صعود چهل ساله از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این دهه برشمرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209432
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۴ خانه قرآنی در چهل و پنجمین بهار انقلاب در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.