• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

افتتاح ۲۵۰ پروژه بزرگ تا پایان سال در شرایط تحریم

  • کد خبر : 84790
  • 30 شهریور 1399 - 12:00
افتتاح ۲۵۰ پروژه بزرگ تا پایان سال در شرایط تحریم

رضا اردکانیان از افتتاح ۲۵۰ پروژه  تا پایان سال در شرایط تحریم خبر داد. به گزارش عصر همدان، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در آئین افتتاح سد《نعمت‌آباد》در شهرستان اسدآباد، گفت: در حال حاضر در میدان جنگ قرار داریم و همه باید به هم کمک کنیم . وی با بیان اینکه مردم یک سرزمین یا مرزها را […]

رضا اردکانیان از افتتاح ۲۵۰ پروژه  تا پایان سال در شرایط تحریم خبر داد.

به گزارش عصر همدان، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در آئین افتتاح سد《نعمت‌آباد》در شهرستان اسدآباد، گفت: در حال حاضر در میدان جنگ قرار داریم و همه باید به هم کمک کنیم .

وی با بیان اینکه مردم یک سرزمین یا مرزها را حفظ می‌کنند یا با شکست و عقب‌نشینی موجب واگذاری مملکت خواهند شد افزود: مردم ایران همیشه در صحنه و پشتیبان نظام هستند.

وزیر نیرو تصریح کرد: این روزها در صحنه اقتصادی و روانی عملکردها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن فشارها و سختی‌های زیادی را به مردم وارد کرده ادامه داد: اما امیدواریم با استقامت، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن بهره‌وری‌ها خسارات جنگ اقتصادی دشمن کاهش یافته و نقشه‌های آنها را بی نتیجه کنیم.

اردکانیان عنوان کرد: دشمن تمام ابزار خود را به کار گرفته تا تاب‌آوری ما را کاهش دهد و بعد تمام برنامه‌های خود را عملیاتی کند؛ اما معتقدم تاب‌آوری ما در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: خود و همکارانم را موظف کرده‌ام تا پایان سال ۲۵۰ پروژه را در کشور در شرایط تحریم به افتتاح برسانند.

در ادامه با حضور وزیر نیرو در راستای پویش «هر هفته الف_ب_ایران» آیین افتتاح همزمان طرح های آب رسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان کشور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن همایشات استاندارد ی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84790
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۲۵۰ پروژه بزرگ تا پایان سال در شرایط تحریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.