• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

افتتاح چندین طرح عمرانی در نهاوند+ تصاویر

  • کد خبر : 119865
  • 13 تیر 1400 - 8:33
افتتاح چندین طرح عمرانی در نهاوند+ تصاویر

با حضور استاندارد همدان چندین طرح عمرانی، بهداشتی و گردشگری در شهرستان نهاوند افتتاح شد. به گزارش عصر همدان، در سفر یک روزه شاهرخی استاندارد همدان به نهاوند مراسم افتتاح چند پروژه تفریحی گردشگری، عمرانی و بهداشتی و خدماتی در نهاوند اجرا شد. اولین طرح آئین افتتاح سفره خانه تفریحی توریستی سراب فارسبان با اعتبار […]

با حضور استاندارد همدان چندین طرح عمرانی، بهداشتی و گردشگری در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان، در سفر یک روزه شاهرخی استاندارد همدان به نهاوند مراسم افتتاح چند پروژه تفریحی گردشگری، عمرانی و بهداشتی و خدماتی در نهاوند اجرا شد.

اولین طرح آئین افتتاح سفره خانه تفریحی توریستی سراب فارسبان با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و تسهیلات دولتی بود که با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

این سفره خانه داری یک محل اقامتی، تالار پذیرایی و ۲۱ آلاچیق در ورودی سراب فارسبان ایجاد شده است.

این طرح با اشتغالزایی ۱۰ نفر به صورت مستقیم و با حمایت میراث فرهنگی و گردشگری به بهره‌برادری رسید.

دومین طرحی که توسط استاندارد همدان افتتاح شد؛ بهره برادری از پیاده راه سعدی (قیصریه) نهاوند با ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و اعتبار ۵۵ میلیارد ریال بود.

بهره برادری از دستگاه سی تی اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با اعتبار ۸ میلیارد تومان دیگر طرح بهداشتی بود که توسط مسئولان استانی و محلی به بهره برادری رسید.

شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان نهاوند با هدف بررسی موانع و مشکلات پروژه های شهرستان با حضور استاندارد و مدیران کل استان و مدیران شهرستان نهاوند از دیگر برنامه های عصر روز گذشته بود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119865
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح چندین طرح عمرانی در نهاوند+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.