• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6
به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های بهداشتی و آموزشی در نهاوند

  • کد خبر : 195302
  • 07 شهریور 1402 - 8:58
افتتاح پروژه‌های بهداشتی و آموزشی در نهاوند
به مناسبت هفته دولت چند پروژه آموزشی، ورزشی و بهداشتی در مناطق مختلف نهاوند افتتاح و به بهره‌برادری رسید.

به گزارش عصر همدان؛ در آخرین روز از هفته دولت، چندین طرح بهداشتی، عمرانی، ورزشی و بهسازی با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

در یکی از این طرح‌ها با حضور احمدوند فرماندار، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان، خانه بهداشت روستای تاریک دره بخش خزل با مساحت ۱۰۰ مترمربع افتتاح شد.

این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان که ۵۰ درصد از اعتبار این طرح توسط سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان و مابقی از اعتبارات استانی تأمین شده است، افتتاح و به بهره‌برادری رسید.

سه روستای منطقه از امکانات این خانه بهداشت بهره‌مند خواهند شد.

همچنین با حضور مسئولان، از پروژه‌های بهسازی روستایی بخش خزل بازدید شد و اعلام شد در حال حاضر ۱۱ پروژه بهسازی روستایی در بخش خزل فعال است که حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها است.

بهسازی روستاها شامل جدول‌گذاری، آسفالت معابر و اجرای طرح هادی است.

کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی فوتسال در پارک کشاورز شهر فیروزان دیگر پروژه‌ای بود که به مناسبت هفته دولت توسط مسئولان کلنگ‌زنی شد.

این زمین چمن به مساحت ۱۳۶۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی شهرداری احداث می‌شود.

این پارک اولین پارک شهر فیروزان است که افتتاح شده است و همچنین اولین زمین چمن مصنوعی پارک‌ها هم برای اولین بار در این پارک احداث خواهد شد.

در ادامه، افتتاح پروژه‌های هفته دولت در نهاوند، مدرسه یک کلاسه پیام ده کبود با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان نیز افتتاح شد.

این مدرسه به همت بنیاد برکت ساخته شده است و مورد استفاده دانش‌آموزان این روستا قرار می‌گیرد.

طبق اعلام فرماندار نهاوند، در هفته دولت امسال در شهرستان نهاوند ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی، افتتاح و به بهره‌برادری می‌رسد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195302
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح پروژه‌های بهداشتی و آموزشی در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.