• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

اعمال قانون ۹۵ خودرو غیربومی در ملایر/۳ واحد صنفی متخلف پلمب شدند

  • کد خبر : 93379
  • 02 آذر 1399 - 11:16
اعمال قانون ۹۵ خودرو غیربومی در ملایر/۳ واحد صنفی متخلف پلمب شدند

محمدباقر سلگی گفت: پلیس ملایر در نخستین روز اجرای طرح محدودیت‌های کونایی ۹۵ خودرو با پلاک غیربومی را با جریمه ۱۰ میلیون ریالی اعمال قانون کرد. محمدباقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان ملایر اظهار کرد: در نخستین […]

محمدباقر سلگی گفت: پلیس ملایر در نخستین روز اجرای طرح محدودیت‌های کونایی ۹۵ خودرو با پلاک غیربومی را با جریمه ۱۰ میلیون ریالی اعمال قانون کرد.

محمدباقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان ملایر اظهار کرد: در نخستین روز اجرای این طرح مردم همراهی خوبی با نیروی انتظامی داشتند.

وی با تقدیر از همکار مردم اظهار کرد: اصناف و بازاریان قوانین ابلاغی از طرف ستاد مقابله با کرونا را به بهترین وجه اجرا کردند.

نیروی انتظامی ملایر گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌های از سه نقطه ورودی شهر کنترل می‌کند و خودروهای غیربومی از طریق کمربندی به خارج از شه هدایت می‌شوند.

وی گفت: در نخستین روز از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی جدید و با توجه به اینکه ملایر در وضعیت قرمز منع تردد شبانه اجرایی می‌شود.

سلگی افزود: از ساعت ۹ شب نیز منع تردد در سطح شهر اجرا می‌شود و متخلفین ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و در نخستین شب به خودروهای عبوری تذکرات لازم داده شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام تومان در سطح شهر ملایر برای کمک به قطع زنجیره کرونا کمک می‌کند تصریح کرد: پلیس ملایر در نخستین روز اجرای طرح محدودیت‌های کونایی ۹۵ خودرو با پلاک غیربومی را با جریمه ۱۰ میلیون ریالی اعمال قانون کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر افزود: با توجه به تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در نخستین روز ۳ واحد صنفی دلیل عدم توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب شدند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93379
  • دیدگاه‌ها برای اعمال قانون ۹۵ خودرو غیربومی در ملایر/۳ واحد صنفی متخلف پلمب شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.