• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اعلام زمانبندی حضور دانش آموزان در مدارس/سال تحصیلی جدید با حضور پایه های اول، دوم، هفتم و دهم بازگشایی می شود

  • کد خبر : 82549
  • 15 شهریور 1399 - 8:27
اعلام زمانبندی حضور دانش آموزان در مدارس/سال تحصیلی جدید با حضور پایه های اول، دوم، هفتم و دهم بازگشایی می شود

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان با اعلام حضور دانش آموزان در مدارس، گفت: از پانزدهم شهریور ماه دانش آموزان پایه های اول، دوم، هفتم و دهم در مدرسه حضور می یابند. جواد اسدبیگی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه توجه به دستورالعمل ارسالی و تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت ما […]

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان با اعلام حضور دانش آموزان در مدارس، گفت: از پانزدهم شهریور ماه دانش آموزان پایه های اول، دوم، هفتم و دهم در مدرسه حضور می یابند.

جواد اسدبیگی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه توجه به دستورالعمل ارسالی و تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت ما است، گفت: بنابراین مطابق با زمانبندی های انجام شده همه دانش آموزان پایه های مختلف به یک باره در مدارس حاضر نمی شوند.

وی اظهار کرد: بر این اساس، پانزدهم شهریور ماه تنها دانش آموزان پایه ها اول، دوم، هفتم و دهم به مدرسه می روند.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان با اعلام اینکه روز یکشنبه شانزدهم شهریورماه پایه های سوم، چهارم، هشتم و یازدهم به مدرسه می روند، افزود: روز دوشنبه هفدهم شهریور نیز دانش آموزان پایه های پنجم، ششم، نهم و دوازدهم بر سر کلاس درس حاضر می شوند.

اسدبیگی تصریح کرد: بدین ترتیب مدارس با تعداد محدود دانش آموزان بازگشایی می شود و دانش آموزان پس از ورود به مدرسه در روز نخست حضور خود برنامه زمان بندی روزهای بعدی را دریافت می کنند و این گونه تداخلی هم ایجاد نمی شود.

وی تأکید کرد: در روزهای نخست مدرسه سعی بر آن است تا نحوه مبارزه با کرونا ویروس به دانش آموزان آموخته شود تا آنان بهتر و بیشتر با شیوه نامه های بهداشتی برای حفاظت از خود و دیگران آشنا شوند.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان عنوان کرد: در این چند روز با تقسیم بندی انجام شده هر یک از کادر اداری ما وظیفه سرکشی و نظارت بر دو سه مدرسه را عهده دارند تا علاوه بر نظارت بر برنامه های مدیران و کادر اجرایی مدرسه، بر رعایت پروتکل های بهداشتی هم تأکید شود.

اسدبیگی اظهار کرد: سلامت دانش آموزان اولویت نخست ماست بنابراین از لحظه ورود تا زنگ های تفریح و لحظه خروج تمام اهتمام خود را بر رعایت شویه نامه های بهداشتی می گماریم تا دانش آموزان در شرایطی مناسب و بهداشتی تحصیل کنند.

وی اعلام کرد: این مدل برنامه ریزی با شرایط حال در نظر گرفته شده، اما اگر وضعیت کرونا قرمز اعلام شود ما مجدد مطیع دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و اگر روزی در آینده بنا نهادند که دانش آموزان به مدرسه نیایند معلمان و کادر مدرسه مؤظف به حضور در مدرسه برای تهیه برنامه های درسی و ارائه آن از طریق برنامه شاد به دانش آموزان در خانه هستند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82549
  • دیدگاه‌ها برای اعلام زمانبندی حضور دانش آموزان در مدارس/سال تحصیلی جدید با حضور پایه های اول، دوم، هفتم و دهم بازگشایی می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.