• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

اعلام انصراف طلایی نیک از کاندیداتوری نمایندگی میان دوره مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 83572
  • 22 شهریور 1399 - 9:35
اعلام انصراف طلایی نیک از کاندیداتوری نمایندگی میان دوره مجلس شورای اسلامی

رضا طلایی نیک در نشستی که روز گذشته با تعدادی از نخبگان و صاحب نظران شهرستان بهار داشت از کاندیداتوری نمایندگی میان دوره مجلس بهار و کبودراهنگ اعلام انصراف کرد. به گزارش عصر همدان، پس از مرگ نابهنگام عیسی جعفری، گمانه زنی ها در مورد کاندیداتوری افراد سرشناس دو شهرستان برای حضور در انتخابات آغاز […]

رضا طلایی نیک در نشستی که روز گذشته با تعدادی از نخبگان و صاحب نظران شهرستان بهار داشت از کاندیداتوری نمایندگی میان دوره مجلس بهار و کبودراهنگ اعلام انصراف کرد.

به گزارش عصر همدان، پس از مرگ نابهنگام عیسی جعفری، گمانه زنی ها در مورد کاندیداتوری افراد سرشناس دو شهرستان برای حضور در انتخابات آغاز شد، یکی از گزینه های مطرح که سابقه دو دوره نمایندگی مردم دو شهرستان بهار و کبودراهنگ را بر عهده داشت، رضا طلایی نیک، معاون پارلمانی وزارت دفاع بود.

وی پیش از این بارها اعلام کرده بود که تمایلی برای شرکت در انتخابات ندارد، اما فقدان نماینده مردم در دو ماه گذشته باعث شد که تعدادی از نخبگان و فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان بهار بار دیگر به سراغ طلایی رفته و از وی درخواست حضور در عرصه انتخابات کنند.

اصرار فعالین سیاسی شهرستان برای دعوت از وی جهت حضور در انتخابات و شایعه های ضد و نقیض رسانه ای در شبکه های اجتماعی شهرستان منجر به صدور بیانیه ای از طرف وی مبنی بر بررسی جوانب حضور در انتخابات شد و وی تلویحا اعلام کرد که جوانب کار را خواهد سنجید و در صورت موافقت مقامات نظامی در این عرصه پای به میدان خواهد گذاشت.

طلایی تعطیلات آخر هفته گذشته به شهر مادری خود آمد و پس از دیدار با خانواده در جمع تعدادی از فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان بهار و همچنین نفراتی از کبودراهنگ حاضر شد و مواضع خود در خصوص حضور یا عدم حضورش در انتخابات را برای همگان اعلام کرد.

وی در این جلسه با بیان این مطلب که مقامات ذیربط نظامی موافق استعفای وی از نیروهای مسلح به علت اولویت کاری و نیاز سازمانی نیستند عنوان داشت: من در انتخابات شرکت نمی کنم ولی با تمام توانم در خدمت مردم شریف دو شهرستان خواهم بود.

بدین ترتیب تکلیف بخت اول نمایندگی مجلس مشخص شد و با اعلام انصراف طلایی از حضور در انتخابات و عدم حضور علی یعقوبی و پورمختار به دلیل رد صلاحیت در دوره قبل باب جدیدی در گمانه زنی های افراد در این عرصه باز شد.

هم اکنون با خالی شدن میدان از نمایندگان دوره های سابق مجلس افراد تازه نفس و سرشناس دو شهرستان، کاندیداهای دوره یازدهم شهرستان های بهار و کبودراهنگ و برخی کاندیداهای دوره یازدهم حوزه همدان و فامنین و برخی از مسئولین کنونی شهرستان و استان نیز زمینه را برای حضور و کسب آرای مردم مغتنم دانسته و به دنبال آزمایش شانس حضور خود در مجلس خواهند بود.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم که در ماه های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه افرادی وارد این وادی خواهند شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83572
  • دیدگاه‌ها برای اعلام انصراف طلایی نیک از کاندیداتوری نمایندگی میان دوره مجلس شورای اسلامی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.