• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اعلام آمادگی سپاه انصار الحسین(ع) همدان برای کمک همه جانبه به مهار کرونا

  • کد خبر : 108921
  • 18 فروردین 1400 - 13:45
اعلام آمادگی سپاه انصار الحسین(ع) همدان برای کمک همه جانبه به مهار کرونا

سردار مظاهر مجیدی با اعلام آمادگی سپاه برای مبارزه با پیک چهارم کرونا، اظهار کرد: برای کمک همه جانبه به مهار کرونا و با آموزش های لازم به نیروهای پاسدار و بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و درمان استان در خدمت مردم هستیم. سردار […]

سردار مظاهر مجیدی با اعلام آمادگی سپاه برای مبارزه با پیک چهارم کرونا، اظهار کرد: برای کمک همه جانبه به مهار کرونا و با آموزش های لازم به نیروهای پاسدار و بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و درمان استان در خدمت مردم هستیم.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اعلام اینکه همچون سال گذشته در مهار ویروس منحوس کرونا در خدمت جامعه و مردم عزیز هستیم، افزود: مجموعه سپاه در ابتدای سال ۹۹ با تشکیل قرارگاه زیستی در استاندارد ی همدان با حضور سردار مهدی فرجی جانشنین فرماندهی و کمک رسانی همه جانبه و مشارکت حداکثری نیروهای کادری و بسیجی در این امر مهم در خدمت رسانی به مردم آماده و پای کار بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: در سال قبل با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولین توانستیم ویروس کرونا را مهار کنیم.

سردار مجیدی گفت: اما امسال به دلیل مشکلات اقتصادی جامعه اجازه فعالیت به کسب و کارها و مراکز خرید وابسته به مایحتاج نوروز داده شد و این امر سبب اجتماع مردم و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و انتشار بیشتر این ویروس گردید.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به سفرهای نوروزی و عدم منع تردد وسایل نقلیه شخصی و مسافر پذیر بودن شهر همدان به عنوان یک مقصد گردشگری سبب دامن زدن به انتشار این ویروس گردید.

سردار مظاهر مجیدی با اعلام آمادگی سپاه برای مبارزه با پیک چهارم کرونا افزود: برای کمک همه جانبه به مهار کرونا و با آموزش های لازم به نیروهای پاسدار و بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و درمان استان در خدمت مردم هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: با ایجاد شعبه های مراکز خدمات سرپایی ۱۶ ساعته بیشتر، جهت جلوگیری از ازدحام مراجعه کنندگان و ارائه خدمات مناسب تر به مردم گامی دیگر برداشته ایم.

وی بیان کرد: انتظار ما از مردم این است با رعایت حداقل نکات و موارد بهداشتی نظیر ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=108921
  • دیدگاه‌ها برای اعلام آمادگی سپاه انصار الحسین(ع) همدان برای کمک همه جانبه به مهار کرونا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.