• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد:

اعزام ۵۰۰ مبلغ به مراکز استان همدان

  • کد خبر : 205680
  • 07 آذر 1402 - 8:16
اعزام ۵۰۰ مبلغ به مراکز استان همدان
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در ایام فاطمیه حدود ۵۰۰ مبلغ برای انجام فعالیت‌های فرهنگی به مراکز مختلف در سراسر استان اعزام شده که از این تعداد حدود ۱۵ درصد آنها گروه‌های تبلیغی از شهر قم هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ارتقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان با بیان اینکه عمده فعالیت‌های فرهنگی ایام فاطمیه متمرکز بر فاطمیه دوم بوده، اظهار داشت: در این ایام حدود ۵۰۰ مبلغ برای انجام فعالیت‌های فرهنگی به مراکز مختلف در سراسر استان اعزام شده که از این تعداد حدود ۱۵ درصد آنها گروه‌های تبلیغی از شهر قم هستند.

وی با اشاره تولید محتوا برای این روزها عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی محتوای مفصلی با ۵۰۰ عنوان از عملیات‌های تبلیغی را در این روزها اجرائی خواهد کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این تعدا محتوا توسط ظرفیت‌های مردمی در قالب‌های متعددی جمع‌آوری شده و بصورت منبر مکتوب، مجموعه اشعار، کتاب، جزوه، سرود، نماهنگ، مداحی، فیلم، مستند، انیمیشن و بسته اختصاصی کودکان در اختیار مبلغیّن قرار داده شده است.

ارتقایی به برپایی طرح معجزه مادری در خصوص تبیین جایگاه مادر و هویت زن در دیدگاه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تدوین کتاب زیر سایه مادر، در پنج فصل که به جایگاه مادر و زن ایرانی پرداخته است یکی دیگر از کارهای این سازمان است.

وی تصریح کرد: برگزاری اجتماعات باشکوه فاطمیّیون در مراکز شهرستان‌ها، مخصوصاً در فاطمیه دوم برنامه دیگر سازمان تبلیغات است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: برنامه‌ریزی برای عطر افشانی شهدای گمنام در این ایام، فضاسازی شهری در مراکز شهرستان‌ها با همکاری شهرداری‌ها در دست اقدام است.

ارتقایی افزود: پیگیری ساماندهی دسته‌روی هیئت‌ها در سراسر استان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های پذیرایی از دیگر کارهای این ایام است.

وی با تاکید بر اینکه مجالس عزای فاطمی توسط هیئت‌های مذهبی دنبال می‌شود،عنوان کرد: برنامه تکریم مادران فعال اجتماعی و کنشگران در سطح محلّات و مساجد استان به اسم طرح اسماء در طی دو ایام شروع بکار کرده که استمرار دارد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: همه این برنامه‌ها توسط جریان‌های مردمی، هیئت‌ها و مراکز فرهنگی دنبال می‌شود و وظیفه سازمان تسهیل‌گری و رفع موانع برای این فعالیت‌ها است، در واقع این کارها مردمی و خود جوش است و سازمان وظیفه نوکری و خدمت به مردم را دارد.

 

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205680
  • دیدگاه‌ها برای اعزام ۵۰۰ مبلغ به مراکز استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.