• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

اعزام ۴۴ دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور

  • کد خبر : 24293
  • 10 مهر 1398 - 13:29
اعزام ۴۴ دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور

جانشین سپاه نهاوند گفت: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا شدن نسل جوان با دفاع مقدس ۴۴ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ حمید پور مهدی صبح امروز در جمع  خبرنگاران گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور با توجه به آغاز سال تحصیلی در دستور […]

جانشین سپاه نهاوند گفت: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا شدن نسل جوان با دفاع مقدس ۴۴ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ حمید پور مهدی صبح امروز در جمع  خبرنگاران گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور با توجه به آغاز سال تحصیلی در دستور کار سپاه نهاوند قرار دارد.

وی اظهار داشت: با همکاری آموزش‌وپرورش در مراحل مختلف خواهران و برادران دانش‌آموز مدارس شهر و روستا به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

جانشین سپاه نهاوند افزود: در اولین مرحله از اعزام سال تحصیلی جدید تعداد ۴۴ نفر از دانش‌آموزان خواهر این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی گفت: این کاروان در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد و به مدت دو روز از این مناطق بازدید خواهند کرد.

پور مهدی اظهار داشت: دانش‌آموزان در این اردو از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند و از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان در این دو روز ازجمله مناطق عملیات مرصاد، بازی دراز، پادگان ابوذر و دیگر مناطق بازدید می‌کنند.

جانشین سپاه نهاوند عنوان کرد: در طول این اردو برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز تدارک دیده‌شده است تا دانش‌آموزان با فضای جبهه و جنگ، عملیات‌ها، خاطرات و شخصیت شهدا بیشتر آشنا شوند.

وی در پایان گفت: با توجه به تهاجم نرم دشمنان برگزاری اردوهای جهادی ازجمله برنامه‌های فرهنگی خوب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24293
  • دیدگاه‌ها برای اعزام ۴۴ دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.