• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تاکید کرد:

اشتغالزایی در راستای تولید ملزومات ورزشی

  • کد خبر : 208427
  • 13 دی 1402 - 7:44
اشتغالزایی در راستای تولید ملزومات ورزشی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: باید بتوانیم در حوزه ورزش تولیداتی داشته باشیم، تا به صرفه و در دسترس باشند، همچنین این امر به اشتغالزایی هم کمک خواهد کرد.

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان گفت: از آنجایی که مسئله تولید و تجارت در حوزه ماست، باید بتوانیم کمک کنیم تا تولیداتی که انجام می‌شود، در جهت به صرفه بودن و در دسترس بودن باشد.

وی افزود: این امر گذشته از اینکه فضای اشتغال را در استان ایجاد می‌کند، بتواند به صنعت ورزش هم کمکی بکند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تصریح کرد: الحمدلله در استان در زمینه‌های مختلف شاهد این هستیم که در حوزه تولید اتفاقات خوبی افتاده است.

شانیان همچنین ادامه داد: در صنعت ورزش و صنایعی که مرتبط با ورزش بوده نیز توفیقات بسیار خوبی را داشته‌ایم.

وی با خطاب به مسئولان افزود: می‌طلبد که ظرفیت‌سنجی در استان را انجام داده تا بدانیم اگر تولید داشتیم در چه زمینه‌هایی فعالیت داشته باشیم و آن را بعنوان طرح‌های پیشنهادی به اداره صنعت، معدن، تجارت ارائه داده تا ما آنها را به‌عنوان اولویت‌های سرمایه‌گذاری پیشنهاد بدهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه افراد پیشکسوت و جوانی که در این صنعت پای کار آمده و در حوزه‌های مختلفی موفق شده‌اند، عنوان کرد: موفقیت این تعداد از افراد در حوزه‌های ورزشی برای من بسیار جذاب بود، ممکن است همین افراد بتوانند در زمینه تولیدات ملزومات ورزشی ورود پیدا کنند.

شانیان تاکید کرد: مسئله تسهیل‌گری برای افرادی که بدنبال تولیدات ملزومات و وسایل ورزشی هستند از طرف سازمان صنعت، معدن، تجارت مهیا خواهد شد.

وی یادآور شد: در موضوع حمایت از ورزش و ورزشکار سعی کرده‌ایم با شرکت‌های مختلف صحبت کنیم تا استان ما نیز مانند سایر استان‌ها در این زمینه موفقیت‌های زیادی کسب کرده و در آن زمینه ورزش حرفه‌ای بیشتر از گذشته اتفاق بیافتد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: کما اینکه حرکت به سمت ورزش حرفه‌ای نیازمند حمایت مسئولان است.

شانیان افزود: باید پشتوانه‌های اقتصادی برای این صنف بیشتر شود، باید این فرهنگ را تقویت کرده، بنابراین با روسای هیئت‌های ورزشی خوبی که من سراغ دارم بتوانیم به موفقیت‌های بالایی برسیم.

وی در پایان با بیان اینکه در کنار این نام‌آوران یاد کنیم از شهدای دفاع مقدس، اذعان داشت: ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار همدانی و شهدای مدافع حرم، را که قطعاً این دور هم جمع شدن‌ها را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208427
  • دیدگاه‌ها برای اشتغالزایی در راستای تولید ملزومات ورزشی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.