• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
1

اسدآباد چهارمین شهر امن استان همدان در آستانه انتخابات/ ۶۸ پروژه در هه فجر افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 46302
  • 10 بهمن 1398 - 14:25
اسدآباد چهارمین شهر امن استان همدان در آستانه انتخابات/ ۶۸ پروژه در هه فجر افتتاح می‌شود

مجید درویشی با بیان اینکه پرونده صلاحیت‌های داوطلبان مجلس تا ۲۲ بهمن باز است و در صورتی که تخلف کنند، در پرونده آن لحاظ خواهد شد، گفت: اسدآباد در مباحث انتخاباتی چهارمین شهر امن استان است. فرماندار شهرستان اسدآباد پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، از اجرای  ۲۵۹ برنامه در […]

مجید درویشی با بیان اینکه پرونده صلاحیت‌های داوطلبان مجلس تا ۲۲ بهمن باز است و در صورتی که تخلف کنند، در پرونده آن لحاظ خواهد شد، گفت: اسدآباد در مباحث انتخاباتی چهارمین شهر امن استان است.

فرماندار شهرستان اسدآباد پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، از اجرای  ۲۵۹ برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها در ۱۲ کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد این برنامه ها شامل یدواره شهدا، جشن پیروزی انقلاب، مسابقات ورزشی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها، دیدار با خانواده شهداست.

درویشی از بهره برادری ۶۸ پروژه عمرانی در دهه فجر انقلاب اسلامی در اسدآباد خبر داد و افزود: البته از این تعداد  ۱۷ پروژه در بخش پیرسلمان افتتح خواهد شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۶ پروژه نیز در این دهه خبر داد و افزود: در این ایام ۱۷ برنامه ورزشی، چهار یادواره شهدا و  مراسم چهلم سردار شهید سلیمانی را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان اسدآباد برپایی نمایشگاه عکس انقلاب و نمایش اسب سواری را از دیگر برنامه هه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان برشمرد.

وی با بیان اینکه ما در دهه فجر امسال قرار بود دو پروژه شاخص آموزشکده فنی و حرفه ای و استخر شنا را به بهر برادری برسانیم، افزود: با سفر رئیس جمهور به استان در سال آینده احتمال زیاد افتتاح آنها به آن زمان موکول شود.

درویشی موتورخانه و سیستم تصفیه آب استخر شنا شروع به کار کرده است، یادآور شد: برای ساخت استخر شنا و آموزشکده فنی و حرفه ای مجموعا ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی کتابخانه استاندارد د اسدآباد را یکی از پروژه های راکد این شهرستان خواند و افزود: این پروژه جز پروژه های راه و شهرسازی بود که به صورت راکد مانده و امسال این پروژه به اداره کل کتابخانه های عمومی واگذار شد و از سال آینده عملیات اجرایی آغاز می شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در برگزاری انتخابات امسال ۲ هزار و ۷۰۰ نفر به عنوان نماینده فرماندار، بازرس، نظر، محاظان صندوق، هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی و … در فرمانداری و بخش پیرسلمان فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اسدآباد آمادگی کامل برای انتخابات سالم، پرشور و گسترده با حضور مردم را دارد، افزود: بالاخره  انتخابات فراز و نشیب خود را دارد و باید آرم آرام شهرستان را آماده برگزاری آن کنیم که در این زمینه وزارت کشور مجری انتخابات است.

درویشی ادامه داد: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به عهده قوه قضائیه و دادگستری است که این ستاد در دادسرا فعال است و باتوجه به گزارش‌های عوامل امنیتی و اطلاعاتی که داریم، عملکرد خوبی هم داشتند.

وی با بیان اینکه پرونده صلاحیت‌های داوطلبان مجلس تا ۲۲ بهمن باز است و در صورتی که تخلف کنند، در پرونده آن لحاظ خواهد شد، خاطرنشان کرد: آنچه برای ما مهم است انتخابات را در فضای بسیار امن و سالم و با حضور حداکثری مردم رقم بزنیم که این امر نیاز به همراهی رسانه ها دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد روند و اوضاع انتخابات در اسدآباد را در این دوره از انتخابات، نسبت به سنوات گذشته آرام و بدون چالش دانست و گفت: چندین مورد نشست انتخاباتی داوطلبان مجلس را در این شهرستان داشتیم  و مواردی از این جلسات هم مربوط به نماینده فعلی مجلس است، البته چون قانون در این زمینه سکوت کرده، تذکری هم نشده به نماینده بدهیم و وی هم اعلام می کند که این جلسات در راستای ارائه گزارش عملکرد به مردم است.

وی ادامه داد: اگر نماینده فعلی مجلس هم تخلفی داشته باشد و از این جلسات به نفع انتخابات استفاده کند، قطعا” طبق  وظایف دادگستری لحاظ و بررسی شده است اما سایر کاندیداها هم اگر مسئله داشته باشند، به آن‌ها هم تذکر داده شده است.

درویشی تأکید کرد: آنچه به عنوان جلسات انتخاباتی در منزل و یا هیأتی اتفاق بیفتد، جلسات و نشست‌ها و متینگ‌های خصوصی تلقی می شود و در کشور هم از این دست مسائل وجود دارد و خاص اسدآباد نیست.

وی با بیان اینکه اسدآباد در ستاد امنیتی استان همدان، به عنوان چهارمین شهر آرام استان گزارش شده است و این نشان ازمدیریت خوب است، افزود: گاها ممکن است که برخی افراد انتظار داشته باشند که ستاد انتخابات فرمانداری به صورت چکشی با کاندیداها و هواداران آنان برخورد کند که این در حیطه کار ما نیست و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی مربوط به ستاد پیشگیری از تخلفات است و فرمانداری از ۲۲ بهمن وارد کار اصلی خود خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان سخنان گفت: امیدوریم با ایجاد شور و هیجان برای مشارکت مردم، انتخاباتی سالم را رقم بزنیم که مردم بتوانند با انتخاب فردی اصلح حرف برای گفتن در سطح کشور  داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46302
  • دیدگاه‌ها برای اسدآباد چهارمین شهر امن استان همدان در آستانه انتخابات/ ۶۸ پروژه در هه فجر افتتاح می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.