• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

استقرار حکومت اسلامی بزرگترین یادگار امام خمینی(ره) است+ تصاویر

  • کد خبر : 154492
  • 13 خرداد 1401 - 23:19
استقرار حکومت اسلامی بزرگترین یادگار امام خمینی(ره) است+ تصاویر

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: ارزشمندترین ارمغان و یادگار امام راحل(ره) تشکیل نظام اسلامی است، نظامی که در درونش انواع برکت ها نهفته است. به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله سید احمد خاتمی، عضور مجلس خبرگان رهبری در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه امام خمینی همدان گفت: در این […]

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: ارزشمندترین ارمغان و یادگار امام راحل(ره) تشکیل نظام اسلامی است، نظامی که در درونش انواع برکت ها نهفته است.

به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله سید احمد خاتمی، عضور مجلس خبرگان رهبری در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه امام خمینی همدان گفت: در این سال ها از امام راحل گفتنی های بسیار شنیده و خوانده اید و به نظر من ۱۴ خرداد یک رزمایش و مانوری است که عاشقان امام از تمامی نقاط کشور گرد هم جمع می شوند تا به جایگاه ولایت ارادت خود را نشان دهند‌.

وی اظهار کرد: این گونه مراسم ها ابراز حق شناسی است تا به وجود ملکوتی امام اعلام کنیم که قدردان زحمات ایشان هستیم.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: در گذشته دین در ایران ضعیف بود و جوجه کمونیست ها می گفتند دین افیون زندگی است، اما امام با با احیای دین به ما آموختند که دین زندگی ساز است و کشوری را که تحت سلطه انگلیس و امریکا بود به استقلال و آزادی رساند.

عضو شورای نگهبان افزود: ارزشمندترین ارمغان و یادگار امام راحل(ره) تشکیل نظام اسلامی است، نظامی که در درونش انواع برکت ها نهفته است.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: کلید بهره مندی از نظام، زنده کردن ولایت است تا جایی که در مراسم بزرگی به مانند حج از اسکتبار جهانی برائت می جوییم.

وی عنوان کرد: حرکت مسئولان و مردم در مسیر انقلاب؛ یکی از راه های پاسداری از این نظام اسلامی است، چرا که هرجا در این مسیر حرکت کردیم موفق بودیم.

عضو‌مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنانی که در جبهه ضدفرهنگی فعالیت می کنند معاندین نظام هستند و اقامه نماز، حضور در مساجد به ویژه در شرکت نماز جمعه به عنوان پرچم دین و نیز رعایت حجاب و عفاف؛ حرکت در مسیر حفظ نظام است.

عکس: طهماسبی

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154492
  • دیدگاه‌ها برای استقرار حکومت اسلامی بزرگترین یادگار امام خمینی(ره) است+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.