• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

از ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم تا توزیع سبد غذایی بین نیازمندان

  • کد خبر : 153016
  • 31 اردیبهشت 1401 - 9:20
از ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم تا توزیع سبد غذایی بین نیازمندان

سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان با بیان اینکه در یکصدمین سالگرد تأسیس این جمعیت در شهرستان بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار شد، گفت: ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم، توزیع سبد غذایی بین نیازمندان و برگزاری دوره های آموزشی امدادی متنوع و مسابقات فرهنگی و ورزشی بخشی از این برنامه ها بود. مریم زبده، […]

سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان با بیان اینکه در یکصدمین سالگرد تأسیس این جمعیت در شهرستان بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار شد، گفت: ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم، توزیع سبد غذایی بین نیازمندان و برگزاری دوره های آموزشی امدادی متنوع و مسابقات فرهنگی و ورزشی بخشی از این برنامه ها بود.

مریم زبده، سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان در گفت وگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر تویسرکان در هفته گذشته به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، گفت: شعار اصلی برنامه های ما ” یک قرن خدمت بی منت” بود و با همکاری تنگانگ اعضای این جمعیت در سطح شهرستان بیش از ۳۰ برنامه متنوع برگزار شد.

وی اظهار کرد: در حوزه دانش آموزی اجرای زنگ هلال، برپایی مسابقه طناب کشی، برگزاری کارگاه خلاقیت و همچنین آموزش های امدادی به زبان کودکانه بین دانش آموزان اجرایی شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: همایش پیاده روی از محل جمعیت هلال احمر تا تپه نورالشهدا، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام و همچنین شهید محمد خیامیان و قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در تپه نورالشهدا بخشی دیگر از برنامه های این جمعیت در هفته گذشته بود.

زبده در ادامه عنوان کرد: به منظور اجرای برنامه های سلامت محور نیز ویزیت رایگان توسط کاروان سلامت در روستاهای محروم با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی، برپایی ایستگاه سلامت در محل مصلای نماز جمعه، آموزش های ایستگاهی شامل احیای قلبی ریوی و آشنایی با کیف کمک های اولیه انجام شد.

وی همچنین گفت: در راستای اجرای طرح نیابت با مشارکت کمیته امداد و خانه هلال این نهاد همزمان با دیدار با خانواده محرومین و سالمندان سرکشی به آنان بسته های غذایی نیز تقدیم شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان، افزود: اجرای برنامه حمایت ماندگار (اهداء خون داوطلبانه وقرارمهربانی)، بازدید از پایگاه های امداد و نجات شهید ملکی سه راهی فرسفج و پایگاه امداد جاده ای شهید رحمت علی جعفری فر خیرآباد از دیگر برنامه های این جمعیت در هفته گذشته بود.

به گزارش عصرهمدان؛ مریم زبده بانوی امدادگر جهادگری است که به تازگی به واسطه سابقه درخشان خود به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان معرفی شده است. اجرای برنامه های متنوع در روزهای اخیر به پشتوانه حمایت ها و ایده های او اجرایی شد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153016
  • دیدگاه‌ها برای از ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم تا توزیع سبد غذایی بین نیازمندان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.