• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
7

از نامه ی اعتراضی که در فضای مجازی منتشر شده اطلاعی نداریم

  • کد خبر : 118246
  • 30 خرداد 1400 - 21:32
از نامه ی اعتراضی که در فضای مجازی منتشر شده اطلاعی نداریم

سید مجتبی حسینی گفت: به برخی اقدامات در روند برگزاری انتخابات اعتراض داریم اما بدین معنی نیست که هر نامه ای در فضای‌مجازی منتشر می شود منتسب به ما باشد. به گزارش عصرهمدان؛ سید مجتبی حسینی با اشاره به اعتراض برخی کاندیدا های انتخابات شورای شهر همدان که مدعی انجام برخی تخلفات در جریان برگزاری […]

سید مجتبی حسینی گفت: به برخی اقدامات در روند برگزاری انتخابات اعتراض داریم اما بدین معنی نیست که هر نامه ای در فضای‌مجازی منتشر می شود منتسب به ما باشد.

به گزارش عصرهمدان؛ سید مجتبی حسینی با اشاره به اعتراض برخی کاندیدا های انتخابات شورای شهر همدان که مدعی انجام برخی تخلفات در جریان برگزاری انتخابات شده بودند و در پی آن، انتشار نامه ای اعتراضی در فضای مجازی، خبر ساز شده بود گفت: بنده اطلاعی از نامه مذکور ندارم و هنوز آن را ندیده ام.

حسینی تاکید کرد: نهایتا اتفاقی که رخ داده این بود که ما به برخی تخلفات در نحوه برگزاری و مسئولین انتخابات اعتراض داریم اما بدین معنی نیست که هر نامه ای در فضای مجازی منتشر شد منتسب به ما باشد.

وی افزود: شخصاً اعتراضم را قانونی پیگیری می کنم و اعتراض خود را امروز به مراجع قانونی و فرمانداری همدان اطلاع دادم.

حسینی تاکید کرد: هر متن و نامه ای که در فضای مجازی منتشر می شود و فقط نام فرد در آن باشد صرفا دلیل و سند محکمی نیست و من‌قویا آن را تکذیب میکنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118246
  • دیدگاه‌ها برای از نامه ی اعتراضی که در فضای مجازی منتشر شده اطلاعی نداریم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.